nervös

image322

Ska kanske vara hos mamma hela veckan. Är ganska nervös nu när hon kommer kolla extra noga vad jag äter. Jag antar att jag får vara beredd på att bli testad, alltså att hon kommer ge mig godis och laga onyttig mat, ja ni fattar? Så ska absolut ALDRIG mer äta något när jag inte måste. ALDRIG. Det är faktiskt en stor förändring för mig. Visst kommer jag äta när jag inte måste hemma hos pappa, han har ju inte så stor koll och jag måste ju äta lite åtminstone. Annars orkar jag inte skolan, och alla vet ju att svält så småningom leder till döden.

Alltså har jag fortfarande inte ätit något idag, hoppas det blir något nyttigt till middag. Halv nyttigt iallafall.

Nu MÅSTE jag träna!

Kommentarer
Postat av: sara

jag är 1,68 och väger typ 60 kg.. har jävligt feta, dallriga lår med massa bristningar :( vill fan gå ner i vikt !! har du några tips på hur man ska börja ?

2008-03-17 @ 15:46:20
Postat av: faker

ät lagom mycket men inte helst inte efter klockan 18:00. Träna regelbundet och ät inte för mycket sött ;) Kan inte säga något som du inte redan hört tror ja.. Men, konditionsträning är bästa sättet att förbränna fett :)

2008-03-17 @ 17:19:11
URL: http://faker.blogg.se
Postat av: Naemi

Åh, jag älskar deras utstickande knän och smala ben!

2008-03-17 @ 18:33:49
URL: http://awellkeptsecret.webblogg.se
Postat av: Fegon

"och alla vet ju att svält så småningom leder till döden."
- Gör något åt det för guds skull... och om inte för honoms så för din. Sluta vara idiot... på riktigt! Snart kommer jag nog skriva en handlingsplan för "folk" som dig. För jag menar, oavsett om jag tycker att "ni" för skylla "er" själva, så tycker jag givetvis att det är ett tråkigt läge.

2008-03-17 @ 19:47:25
URL: http://fegon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0