no food

image318

Imorgon är det fredag och fest vilket betyder att jag inte får äta något, på hela dagen. Det är sjukligt mycket kalorier i alkohol, det är inte klokt! Ska träna extra mycket idag bara för det, har dessutom ätit två äpplen idag. Tar ett glas te till kvällen sen tror jag. Orkar egentligen inte med något festande just nu, inte heller den bakfylla jag får dras med dagen efter när jag druckit på tom mage. Men det är kul så länge det varar ;) inte bakfyllan alltså...
Man måste ju tyvärr hålla skenet uppe så att ingen misstänker något, dessutom vill jag ju faktiskt inte förlora mina kompisar. Men det är svårt, mina tankar, min träning, svält och planering tar upp mesta delen av min tid och på den lediga tiden försöker jag få lite skolarbete gjort också.

Kommentarer
Postat av: Josie

Tack gumman :)

2008-03-13 @ 16:41:57
URL: http://jealousy.webblogg.se
Postat av: Anonym

det är torsdag

2008-03-13 @ 17:14:27
Postat av: Missi

anonym, det vet hon väll? Hon enleder texten med "imorgon är det fredag" = idag är det torsdag. SMART ;)

2008-03-13 @ 17:40:19
Postat av: Anonym

ana är som en svartjuk partner som inte låter dig göra något annat än bara dyrka henne.

2008-03-13 @ 18:31:39
URL: http://blommaland.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0