panik @ 03:28

Jag kan inte somna.
Jag har gjort situps, armhävningar, hällt i mig vatten. Jag mår piss just nu. Jag orkar inte med detta. Jag är så jävla trött på på personen i spegelbilden. På mig själv. Jag hatar den här jävla hungern. Ett ständigt helvete. Som värker och värker. Vill bara ta en kniv och skära sönder min äckliga mage och få slut på smärtan. Jag vill vara nöjd!!!! Jag vill det så jävla gärna. Har rivit sönder mina lår och armar. Jag är för feg för att skära. FEG STOR FET TÖNT!
Jag vill springa in till min syster och berätta allt. Jag vill skrika till alla i min klass att jag fan inte mår bra. JAG MÅR INTE BRA!

jag ska bli lycklig.
jag ska bli smal.
jag ska bli vacker.
jag ska bli lycklig.
jag ska bli smal.
jag ska bli vacker.
jag ska bli lycklig.
jag ska bli smal.


jag ska överleva denna natten.


Kommentarer
Postat av: L.

Kram.

2008-03-03 @ 07:23:27
URL: http://popkonst.blogg.se
Postat av: Anonym

ta hand om dig!

2008-03-03 @ 11:46:04
Postat av: Anna

usch...får så ont i hjärta av att läsa din blogg. ändå kan jag inte låta bli...en del av mig blir arg och vill bara skrika åt dig att du kommer ta död på dig själv, men en annan del av mig förstår. även fast jag inte varit i din sits och förmodligen aldrig heller kommer hamna där så känns det som att jag har en viss förståelse, vet egentligen inte varför..
hoppas att allt ordnar sig för dig att och det komemr bättre dagar än denna!du förjänar det bästa! styrkekramar från en tjej som bryr sig!

2008-03-03 @ 14:14:08
URL: http://allaboutus.blogg.se
Postat av: Diana

Det enda du kan kontrollera i ditt liv är att äta...hemskt sjukdom du har. Anorexia. Krya på dig.

2008-03-03 @ 18:24:05
Postat av: eli

men börja ät då, må inte så dåligt över något som du göra något åt. sök hjälp för din SJUKDOM ANOREXIA, det finns proffs som VILL hjälpa sånna som DU!!!!!!!!!!

2008-03-03 @ 22:52:47
Postat av: mat

Jag känner igen känslan du beskriver så sjukt mycket. man vill bara berätta så folk inser så man slipper tänka på det själv men samtidigt inte. Man vill bara ta bort delar av sin kropp och ersätta dem med smala fina delar. Åh det gör ont att läsa för jag vet hur du känner. Jag lider med dig ska du veta. Hoppas ångesten och känslan försvinner.

2008-03-03 @ 23:19:21
URL: http://blodpuddingochfiskbullar.blogg.se
Postat av: Maria

Du, lova att du aldrig börjar skära dig. Gör inte det.
Läste i ditt senaste inlägg att du börjar känna dig bättre från förkylningen, skönt! =) Hoppas du kan sova inatt. =)

2008-03-03 @ 23:44:08
Postat av: <3

Du ser ljuset i tunneln. Det är långt borta men du vet att när du når det kommer allt bli bra. Då kommer du bli lycklig, nöjd. Det gäller bara att kämpa och offra. Hela tiden kommer det närmre, bara en liten bit till.
Men du vet inte att ljuset i tunneln inte är lycka- Det är döden som kallar på dig. Ana sitter på din axel och vaggar dig in i falsk trygghet. Hon flåsar dig i nacken. Hon bestraffar dig om du inte lyder. Du tror hon är rättvis men hon är bara falsk. Vänd om och spring bort från ljuset istället. Det är svårt men om du inte gör det kommer döden hålla dig i sitt grepp och inte släppa dig förrän du slutat andas.

2008-03-04 @ 19:32:09
Postat av: kalle

SHIT POMMEN ÄR DET SANT ATT DU HAR ÄTIT 4 MACKOR EN GGÅNG ?:o OCH EN HEEEEL TALRIK GRÖT ?! OMG jag äterfler gånger om dan men INTE FAN ÄR JAG FET ? börja ät och lev ditt liv,du tänker för mycke !

2008-03-08 @ 11:11:44
Postat av: Anonym

Du är inte feg när du inte skär dig, tvärtom. Det krävs inget mod och ingen hänsyn att skära sig. Men att avstå från att göra det, precis som du gör, det är starkt!

Efter regn kommer sol.

2008-03-11 @ 07:39:42
Postat av: Anonym

du känner att du vill berätta för någon, så ta dig mod och gör det! då kan du lägga över mycket av dina problem på någon annan, någon vars jobb är att rädda dig, få dig att må bättre.

Lycka till!

2008-03-11 @ 17:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0