sjuk

image294

förlåt för dålig uppdatering, nej jag är inte död. ;)

Har helt enkelt inte mått så bra, och mår fortfarande inte bra. Mått riktigt dåligt faktiskt. Förkylningen slog till även fast jag trodde jag besegrat den. Jag tål inte att bli sjuk, även om det bara är en liten förkylning, jag vet att det beror på näringsbrist (känns som att jag måste skriva det, annars får jag någon kommentar om att jag är dum som inte fattar varför). Jag är redan svag i vanliga fall och en förkylning tar nästan död på mig. Har inte ens lämna sängen idag. Jag har inte ens bortstat tänderna, äckligt, jag vet, men jag har ju ändå inte ätit något.

Har alltså noll ångest vilket är riktigt skönt, men då ska jag självklart må botten fysiskt.

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Oj, den där modellen var jävligt snygg. :O
Vad heter hon?

2008-03-01 @ 22:55:13
URL: http://eastofme.blogspot.com
Postat av: Anonym

You promised me happieness

I felt nothing but pain.

You made me loose weight

But showed me weight gain.



Said I would be popular

But took away my friends.

Said just another pound

That repeating never ends.



If this life is so good

Then why am I crying?

If this is living for you

Why do you leave me dying?



You shown me my life

And what I could be

Restrained forever

Never to be free.



I see you now Ana

For who you really are

Nothing but lies and deciet

Cold black heart of tar



You done me wrong

For that I do know

2008-03-01 @ 23:21:37
Postat av: sandra

krya på dig!

2008-03-02 @ 00:13:53
URL: http://stupidfemme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0