svimma

image305
Jag som trodde jag hade ångest igår... ångesten idag är massiv. J var hos mig idag och vi satt i min soffa och pratade ;) Så ringde det och jag flög upp ifrån soffan och kände att det blev svart för ögonen. Det brukar bli så på mig, och även många andra, antar att det inte är särskilt ovanligt och jag väntade på att det skulle försvinna och fortsatte gå mot telen, men det svarta försvann aldrig, JAG försvann. Japp. Jag svimmade, när J var med. Fan. Fan. Fan. Han blev jätte orolig och ringde min pappa (varför?!) så tvingade han i mig apelsin juice och pappa kom hem med mcdonald's. Jag vill bara dö! mcdonald's liksom!!! 4 nuggets bitar och pommes och ett (stort) glas juice. Lågt blodtryck (eller är det blodsocker?) berodde det självklart på. Vet att många av mina kompisar också har råkat ut för detta, men det är efter att de ätit godis och så sjunker blodsockret. Det värsta är nog att J kommer hålla på och tjata om detta hela tiden nu... "Du har väl ätit?" som att det inte räcker med att mamma frågar det varannan timme?

Nu ska jag spy, om det finns något kvar att få upp vill säga.

Kommentarer
Postat av: M

du borde vara glad att J bryr sig.. fast jag förstår att det är jobbigt..

2008-03-09 @ 21:43:02
Postat av: Stina

Du kanske borde tänka på vad du gör med din kropp. Din kropp mår ju inte bra av att du inte äter något. Synd att en så ung tjej som du förstör sin kropp och sitt liv.

2008-03-11 @ 06:23:25
Postat av: w

har du varit inne på zebraforum.com nån gång? där finns många liksinnade.
där finns råd och stöd.
hoppas det blir bättre. kram

2008-03-11 @ 17:13:05
URL: http://signalsubstans.blogspot.com
Postat av: M

har du hört talas om endorfiner? endorfiner är kroppens glädjeämne, det utsöndras när kroppen mår bra och fungerar som den ska. när endorfinerna inte kan utsöndras av någon anledning får man ångest och blir deppad. tänk inte på hur du ser ut det är inte det som kommer göra dig lycklig. lyssna på kroppen det kommer att göra dig lycklig och utseendet spelar ingen roll när du är lycklig, livet handlar om lycka inte depresioner och svält och det finns inget "jag ska BLI lycklig" . lev varje dag som om det var sin sista, lev varje dag lycklig så att du skulle kunna dö nästa dag och inte ångra något. lev, mp bra och var lycklig.

2008-03-11 @ 17:59:29
Postat av: Anonym

jag tycker riktigt synd om dig som mår så dåligt som du gör!
du har säkert sett den förut, men jag ber dig att se den igen och verkligen tänka till!

http://youtube.com/watch?v=RGYunaLvTfM

Lycka till, med att ta dig ur skiten du hamnat i! Jag tror på dig.

2008-03-11 @ 18:03:18
Postat av: AnnaP

brukar du spy efter att du ätit eller försöker du träna bort det istället? :) vad väljer du helst att göra?

2008-03-12 @ 20:11:50
URL: http://myanalife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0