underbart!

image300
Det är bra idag. Riktigt bra faktiskt! J har varit helt underbar och jag har inte ätit något alls, bara druckit te. Jag hade tyvärr ett prov idag men det gick bra det också så jag känner mig så löjligt bra idag. Skön känsla, och missuppfatta mig inte som ego nu bara för att jag kallar mig själv bra, jag menar inte på det sättet.

På tal om ingenting: Fan vad glad jag är att jag inte röker! Jag har många Ana kompisar som gör det och de flesta av mina vänner också. Inte nog med att det kostar skjortan det är riktigt ofräscht!

Föresten: Era kommentarer rinner av mig som vatten på en vaxduk, så give up! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

good for you. det kan däremot vara så att dina kommentarer inte rinner av andra utan kanske sårar. fast det kanske inte spelar nån roll.

2008-03-05 @ 22:12:18
URL: http://blommaland.blogspot.com/
Postat av: Beatrice

Fan vad bra att du mår bra idag ;D

2008-03-05 @ 23:25:10
URL: http://Beatrices.webblogg.se
Postat av: Karro

sant att det kostar skjortan att röka.. men man går ner i vikt av det.. det är bevisat att rökare äter mindre och skiter mer:P

2008-03-06 @ 09:53:07
Postat av: Sofia

Fast de resonerar nog som så att den ofräscha lukten är värd kilona de tappar. Matlusten och sötsuget hålls ju nere och nikotinet är "bra" för förbränningen. Röker inte själv, så jag pratar inte för egen del nu..

2008-03-06 @ 11:10:48
URL: http://socialtsjalvmord.blogg.se
Postat av: Mat

Hoppas dagen fortsätter att vara riktigt bra :D Jag är glad för din skull.

2008-03-06 @ 13:03:41
URL: http://blodpuddingochfiskbullar.blogg.se
Postat av: Ellen

När man svälter fungerar inte hjärnan korrekt och det är anledningen till varför anorektiker och personer med ÄS ser sig själva som feta när de tittar i spegeln. Hjärnan snedvrider bilden. Så därför kan en anorektiker aldrig "bli smal" sett från sina egna ögon och därmed blir han/hon aldrig nöjd med sig själv. Därför är det helt onödigt att fortsätta svälta sig. Så länge man är sjuk kommer man aldrig inse att man blir spinkigare och pinnigare utan bara fortsätta tills kroppen inte längre klarar av att bära upp sig själv. Tillfredställelsen kommer aldrig komma i sjukdomens grepp. När man väl blir frisk så inser man hur himla mycket bättre man mår av att äta nyttigt och ge sin älskade kropp näring och livskraft!
Anledningen till att nästan inga äldre personer (30+)har ÄS och anorexia är för att de antingen har kämpat sig ur sjukdomen en gång i tiden eller dött i svält, precis som judarna gjorde på Hitlers koncentrationsläger. Enda skillnaden är att judarna blev tvingade till det medan de själva gjorde det frivilligt.

2008-03-06 @ 17:55:31
Postat av: elin

"Föresten: Era kommentarer rinner av mig som vatten på en vaxduk, så give up! ;)"

därför du måste lägga en kommentar om det också? ;)

2008-03-07 @ 00:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0