värdelös

Jag svävade på moln igår, och idag är jag nere i helvetet.
FAN FAN FAN! Hade klarat mig utan mat hela skoldagen, så kom jag hem och åt en macka, sen en till, en till och en till! FYRA MACKOR! Med nutella på... Allt gick så fort att jag inte förstod förrän efteråt att jag faktiskt hettsätit det där, och att jag inte alls hade tillåtelse till det. Min mage är svullen och låter som en döende katt eller något.. Hemskt. Hemska äckliga värdelösa människa!
Jag skäms så. Jag ska straffa mig, det lovar jag. Jag behöver det. Ska inte spy. Jag vill det faktiskt inte. Det är en hemsk och dålig vana... Mycket bättre med träning. Ska snart träningscykla, när pappa och hans flickvän åker för att hälsa på hennes mamma på sjukhuset.
image301




Kommentarer
Postat av: Me

Jag åt också massa. Nyss. MASSA. Ska vi straffa oss med samma straff? HÖGST 150 kalorier varje dag hela helgen?

2008-03-06 @ 23:03:56
URL: http://www.behindthesmileonmyface.blogg.se
Postat av: Jag

Herregud, var det vita mackor? Äsch, om du ändå tränade mycket efter så tycker jag att du var värd det efter en hel dag utan något alls också.

Jag har precis smällt i mig två mörka bröd, dock utan något på eller i, bara lite russin i ena tror jag. Jag känner mig hemsk. Kan förstå hur du kände dig...

Keep it up!

2008-03-06 @ 23:05:07
Postat av: Mat

Nej stackare...jag hatar när sådant händer. man bara äter fast man vet inte varför? man är egentligen inte hungrig och det är inte särskillt gott heller. Men ändå bara äter och äter och äter man. Men keep going! jag vet att du fixar det. Du är stark!

2008-03-07 @ 11:50:04
URL: http://blodpuddingochfiskbullar.com
Postat av: Anonym

ät mat människa!!

du har inte fattat hur kroppen fungerar alls, kroppen behöver protiner, kolhydrater, vitaminer, fett (ja fett! omättat fett) och visst den behöver träning men din kropp bränner upp allt den kan få tag på när du inte äter något(dvs. muskler) fotsätter du att träna och inte äta rätt innan och efter så kommer det sluta med att du inte har några muskler att hålla upp skelettet med och inget brosk i trampdynorna så att det gör ont att gå. jag vet att det är tufft. men det kan inte fotsätta.

du tycker säkert att jag är helt sjuk i huvudet. men det är så här kroppen funkar och så längde kroppen mår bra så spelar det ingen roll hur tjock/smal man är. jag är smal av naturen och har svårt att gå upp i vikt jag förbränner allt! men jag vill gå upp jag vill inte vara en size zero jag vill inte vara ett vandrande skelett på stranden, jag vill ha kurvor och kunna sitta på en stol utan att det gör ont för att skinnet hamnar i klämm mellan skelett och stolen. när du väl äter så mår du dåligt, INTE KONSTIGT din kropp klara inte av mat för att du har undanhållit den från den, den behöver vänja sig vil att få i sig mat och detta e inget dåligt!! din magsäck är stort som ett russin och skriker efter mat så att kroppen får energi, utan energi så slutar kroppen att gå.

snälla sluta förstöra dig!

2008-03-11 @ 17:06:45
Postat av: Anonym

Jag håller helt och hållet med personen som lade in inlägget innan mig. Din kropp behöver mat, man kan inte leva utan energi. Jag förstår att det kan vara svårt att sluta och speciellt om man peppas att fortsätta av andra. Du borde söka hjälp för dina ätstörningar innan det är försent. Fortsätter du som du gör nu så kommer det ändå sluta med att du läggs in på någon klinik för ätstörningar. Sådant kommer fram tillslut. Man kan inte leva utan mat, du svimmade faktiskt. Är inte det ett tecken nog för att det håller på att gå för långt? Du kan om du har otur drabbas av magsår och andra komplikationer, din mens kommer att sluta komma (om den inte redan gjort det), du kan till och med dö! Du kanske tycker att din kropp är vacker på utsidan, men på insidan bryts den ner tills den tillsut ger upp.

Snälla, gör inte så här mot dig själv! Det kommer aldrig att kännas bättre om du fortsätter så här. Du kommer aldrig att bli lycklig och nöjd med dina ätstörningar. Du kommer hela tiden att vilja bli smalare och ha ångest över det.
Mitt tips till dig är att så snart som möjligt söka hjälp för det här, för ju tidigare du gör det desto lättare kommer det att bli att ta sig ur träsket.

Gör dig själv en tjänst och rädda ditt liv!

2008-03-11 @ 17:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0