VILL INTE :(

Har fortfarande inte ätit något. Men det känns som att jag tappar kontrollen, snart :( Men så länge jag skriver detta inlägget kan jag inte äta... Jag vill verkligen inte! Vill inte vill inte vill inte inte inte!!!!!! Åh, jag får ångest:( Jag kommer säkert äta. JAG FÅR INTE. Vet ni vad det sorgliga är? Att jag inte ens smakat B&J's glassen som lockar mig. Jag har aldrig ätit B&J's glass. Det kom ju till sverige för inte så längesen... Men, det är bara bra att jag inte smakat! Då vet jag ju inte vad jag går miste om.

Kommentarer
Postat av: Delinda

Ät ngt nyttigt som en frukt när du känner sådär, så slipper du riskera att frossa i glassen, jag lovar att du kommer att må 1000 gånger bättre med en kiwi i magen än ett paket glass... Ett tips bara! :)

www.delindaaa.blogg.se

2008-03-27 @ 10:49:34
URL: http://delindaaa.blogg.se
Postat av: Fia

Ben & Jerry's glass är totalt överskattat.
Drick massvis med té!

2008-03-27 @ 11:39:26
Postat av: ANONYM

Jag tycker du ska slå på stort & äta hela dedär paketet glass, för de är du värd, du vet inte vad du går miste om annars som sagt. Du blir inte fet på EN dag heller..

2008-03-27 @ 18:24:57
Postat av: Marie

Ärligt nu. Det är bra att du inte smakar det, för att om du väl gör det, då är du fast.
Stå på dej darling =)

2008-03-28 @ 01:00:21
URL: http://vivalamarie.blogg.se
Postat av: ulrika

HERREGUD HAR DU INTE SMAKAT BEN&JERRYS? HAHAHA DU ÄR ROLIG DU

2008-04-19 @ 18:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0