vissa av er är också dumma idioter

Kan inte fatta hur ni kan vara så otroligt


dumma?!



Jag skriver ett helt inlägg där jag skriver


om hur dum jag är,


hur hemskt det jag har gjort


är och att jag aldrig


ångrat något så mycket


tidigare i mitt liv. Så skriver ni


till mig att jag är en dum idiot,


att jag inte är värd J


osv.


NI BEHÖVER INTE BERÄTTA FÖR MIG?!


Ibland undrar jag om vissa av


er bara läser första raden i ett


inlägg sen kommenterar något elakt.


Jag vet hur


hemskt otrohet är,


jag trodde ett inlägg som handlar


om hur otroligt hemsk


jag känner mig efter något


sådant skulle få er att fatta, men icke!


Jag har pratat med J idag. Han pratade inte med mig. Jag stod i dörren och jag lovade honom att aldrig mer dricka, åtminstone inte på några månader. Jag förklarade att jag inte ens vet vad killen heter, att jag inte ens kommer ihåg hur han såg ut (gör jag faktiskt inte). Sen självklart hur mycket J betyder för mig. Han tittade bara likgiltigt på mig och stängde dörren. Det gjorde ont i mig, men fortfarande inte ens i närheten av vad jag förtjänar. Jag vet att detta är äckligt ytligt, men det finns en positiv grej med detta: jag har inte någon som helst lust att äta. SÅ HEMSK JAG ÄR SOM ENS KAN TÄNKA SÅ? Jag förtjänar honom inte, men jag kan inte leva utan honom. Jag önskar att han åtminstone kunde skrikit på mig, sagt något!

image332
Jag saknar honom :(

Kommentarer
Postat av: Foodisevil

Men gumman, tror du inte att han kan förlåta dig? Hoppas det blir bra mellan er igen.

2008-03-24 @ 20:44:52
URL: http://www.imnothungry.blogg.se
Postat av: Foodisevil

Men gumman, tror du inte att han kan förlåta dig? Hoppas det blir bra mellan er igen.

2008-03-24 @ 20:45:18
URL: http://www.imnothungry.blogg.se
Postat av: bea

Men jag är säker på att allt kommer lösa sig sötnossssss

2008-03-24 @ 20:50:13
URL: http://ohbea.blogg.se
Postat av: Anonym

faaan jag lider med dig, har vart me om samma sak, han va oxå sådär helt kall o sa ingenting, ville inte ta i mig..d värsta ja vart med om! Träffades inte på jättelänge men pratade i tel...han förlät mig efter några veckor...d va helt underbart jag va världens lyckligaste då!
Ge inte upp hoppet om honom utan fortsätt be o böna, det kommer lösa sig!

2008-03-24 @ 21:04:07
Postat av: Anonym

du har gjort vad du har kunnat för att reparera skadan. du är bara människa, han också. ge honom lite tid, han känner en massa även om han inte visar det.

ta det lugnt, pyssla om dig själv och låt hans tankar falla på plats. allting ordnar sig. PROMISE!!!

2008-03-24 @ 21:05:55
Postat av: sara

Om han inte skriker eller något visar nog mest att han är sårad, inte arg. Han gillar dig skitmkt om han blir så sårad som han verkar ha blvit. Ni hittar tillbaak till varandra.

2008-03-24 @ 21:45:18
Postat av: Anonym

alltså, jag vet inte hur det står till riktigt, men det kommer nog bli bra mellan er, han är nog pissed, just för att det var många som såg vad som hände? men tiden läker vissa sår, och han kommer nog inse att det bara var en dum grej som INTE betydde ett skit....
bara vad ajg tror,,,,hoppas de går bra :)

2008-03-24 @ 23:54:23
URL: http://notanotherrichkid.blogg.se
Postat av: Amanda

fortsätt försöka tills han tar tillbaka dig, GE INTE UPP!!! kram

2008-03-25 @ 02:56:22
Postat av: AnnaP

jag har också varit otrogen mot min kille. det var det värsta jag gjort i hela mitt liv. jag grät och grät och grät och jag ville ta livet av mig för att jag gjorde någon jag älskar illa. för att jag var så äcklig och ful som förstörde den enda som tyckte om mig!!

men tro mig. om du ber om ursäkt på dina bara ben, och inte ger upp... då kommer det gå. VISA att du verkligen är ledsen! sov utanför hans hus om du så måste! (okay, lite överdrivet... men du fattar) kom igen faker!

2008-03-25 @ 05:36:49
URL: http://myanalife.blogg.se
Postat av: Suad

Hoppas det ordnar sig för dig..Om ni är menade för varandra (drama) så kommer det att ordna sig ..lycka till :)

2008-03-25 @ 10:20:27
URL: http://suiia.blogg.se
Postat av: xXx

folk är såjävla okännsliga. Har inte varit otrogen själv, men vet hur de är att ångra något man gjort så fruktansvärt mycke. Hoppas verkligen att han tar tillbaka dej.

2008-03-25 @ 10:44:55
URL: http://xxxsecrets.blogg.se
Postat av: Camilla

Åh, hoppas att allt blir bra! I'll pray for you

2008-03-25 @ 14:47:28
Postat av: Anonym

hoppas det blir bra mellan er.
för du verkar verkligen gilla honom, och det du gjorde, gjorde du inte med flit det var ju lixom ett misstag.
hoppas han förlåter dej ..

2008-03-25 @ 14:57:58
URL: http://emeliemoberg.blogg.se
Postat av: Anonym

visa hur mycket han betyder för dig och sluta inte kämpa, be på dina bara knän och han kommer förstå! Håller tummen för dig!

2008-03-25 @ 17:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0