-rubrik-

  • Kelly Ripa enjoys her biggest meal in the middle of the day and eats lightly at night to keep the bloat away.
  • Mandy Moore puts coleslaw on her sandwiches instead of mayo and/or cheese! (Ew!)
  • Catherine Zeta Jones eats smoked salmon on black bread, and tops it with… crushed potato chips!
  • Kim Cattrall eats one ounce of dark chocolate (rich in antioxidants) every day.
  • Kristin Davis wears a Walk Vest (walkvest.com), which has a half pound of metal inserts that help her walk off even more calories during her workout.
  • Angelina Jolie drinks two cups of green tea daily.
  • Julia Roberts eats off of light blue plates and bowls, which are said to stimulate the appetite the least of any color.
  • Jennifer Hudson lost some weight recently on a high protein, low fat diet that included several glasses of cranberry juice every day!
  • Jennifer Love Hewitt refuses to diet, and eats biscuits and honey for breakfast most days.
  • Alicia Silverstone has trained her dog to bark anytime she heads for the kitchen to snack!
  • Uma Thurman claims that knitting keeps her hands busy and out of that cookie jar!
  • Heidi Klum eats a salad tossed with vinegar before going out to eat.
  • Tyra Banks swears by Spanx, a garment that holds it all in.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tyra banks har ju blivit ett fetto...hur skall hon kunna dölja det?

2008-05-15 @ 18:03:24
Postat av: Anonym

Jag fattade inte det där inlägget alls.

Bra att du berättar vad det handlar om.

2008-05-15 @ 19:10:49
Postat av: faker

Fattar du inte engelska eller?!

2008-05-15 @ 19:40:40
URL: http://faker.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo, bättre än vad du fattar snygghet jävla äckliga benrangel.

2008-05-15 @ 20:15:51
Postat av: faker

Vad har snygghet med det här att göra retard? Det är ett inlägg med onödig fakta om kändisars matvanor. Måste jag förklara allting bara för att vissa av mina läsare har IQ 0?

2008-05-15 @ 20:19:07
URL: http://faker.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag äter iallafall, så det kan inte vara IQ 0, min kille är inte otrogen och jag inte mot honom, inte IQ 0.

jag kan öppna en dörr, det krävs minst 12 i IQ!

Så käft innan du ens försöker, bitch

2008-05-15 @ 20:55:51
Postat av: Anonym

hmm, så himla onödig fakta är det nog inte; kolla in den där "walkvest" - tyngre människor förbränner mer under promenaderna än lätta människor (kolla bara in förbränningstabellerna) så den där tyngdvästen är nog ingen dum idé.

2008-05-15 @ 21:00:55
URL: http://blommaland.blogspot.com/
Postat av: faker

anonym: Haha, det är lätt för dig att hoppa på mig när du vet allt om mig tack vare min blogg, eller hur? ;) Men vet du, att du inte fattar vad detta inlägget handlar om säger fan ALLT om dig sötnos.



blommaland: Det har du rätt i! :)

2008-05-15 @ 21:03:58
URL: http://faker.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag behöver din hjälp!

jag har en liten mage (inte alls "stor")

inte mkt fett men enligt min mamma är magen så för den är dt i hela släkten .. men jag gillar det inte, hur kan jag gå ner utan att sluta äta? Jag vill inte se ut såhär :( jag hatar min mage. endast.

Vill se bra ut i bikini .. hjälp mig, du är bäst.

2008-05-15 @ 21:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0