ÄCKLIGA FETTO!

Jag har ätit chips.
Jag har ätit glass.
Jag har ätit kex.
Jag har ätit mackaroner.

Hetsätit som fan idag. :(

Tog EVIGHETER att få upp allt. Min hals bränner som aldrig förr och min mage värker. Jag sitter och häller i mig vatten för att dom där sekunderna det tar för vattnet att rinna ner genom halsen lindrar smärtan lite. Jag förstår inte hur man kan vara så misslyckad som jag är. Jag fattar inte varför jag inte har någon kontroll. Jag kan inte ens kontrollera vad jag äter, fattar ni hur usel jag är?

Vad ska jag göra för att bestraffa mig tycker ni?

......

Jag tar ett iskallt bad.

Kommentarer
Postat av: A

Men varför tror du att det blev att du hetsåt, joo därför att du har kontroll över vad du äter, det är ju det som är hela grejen du har ju meega super duper mycket kontroll över maten...

Hoppas att det könns bättre imorgon iaf :/ :)

2008-05-22 @ 21:25:02
URL: http://thinforthewin.blogg.se/
Postat av: EvE

du hetsåt för att din kropp KRÄVER näring för att inte gå under. tyvärr så måste man få i sig lite energi enbart för att kunna driva runt hjärta, lungor etc.

2008-05-22 @ 21:41:42
Postat av: Anonym

Hoppas det smakade gott innan det kom upp igen.. :)

2008-05-22 @ 22:02:12
Postat av: Anna

"Vad ska jag göra för att bestraffa mig tycker ni?"



Sluta bestraffa dig!!

Sluta va sjuk!!

Se till att söka hjälp o bli frisk så du kan äta allt de där goda o behålla det,BELÖNA dig själv ist bruden.!



Det kan du. Det vet jag!

2008-05-22 @ 22:51:20
URL: http://draggel.blogg.se/
Postat av: Mmja.

Asså shiet,du är skabb förfan !

2008-08-24 @ 18:13:15
Postat av: isa

Jag är absolut inte tjock jag är inte jätte smal heller är precis lagom! och mår super bra har jätte många vänner som jag kan ha roligt med varje dag , äta vad jag vill (irimliga mängder) å göra de jag tycker är skoj är itne rädd att bli fet för de bilr jag itne !! Ditt liv : äter knapp något,kan inte va med dina vänner varje dag för ibland mår du så dåligt, kan itne äta ett kex utan att springa och tvingas kräkas i toaletten och du blir sjukare och närmar dej dööden !! ASSÅ jämnför våra liv lilla gumman jag har de skoj varje dag har många vänner efter som jag läger min tid på dom och inte ligger hemma och är trött efter som jag inte äter något ! Asså om jag var du skulle jag börja äta maat i normal mängder då får du en as fin kropp och MÅNGA vänner !!!!!! börja tänk att du kan ha ett aasss bra liv lix som en normal människa !!!! < 3

2008-12-14 @ 14:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0