Bikini bild

Förlåt, lovade ju att blogga efter att jag duschat men det dröjde lite. Blev lite diskussioner med mamma, HON ÄR SÅ JOBBIG. För det mesta hatar jag verkligen att vara hos henne, hon klagar och lägger sig i hela tiden. Mind your own business liksom... Det finns liksom ingen balans hos mina föräldrar, pappa bryr sig faktiskt inte ett skit, han är hemma ungefär två gånger i veckan, oftaste mindre, mamma bryr sig FÖR mycket. Ibland känns det knappt som att hon bryr sig faktiskt, känns bara som att hon gillar att klaga faktiskt, varför klaga på sådant som inte ens spelar någon roll liksom?! Äsch. Det blir inte bättre för att jag gnäller om det. Men det är ju faktistk därför jag har denna bloggen, för att gnälla.

Som jag skämdes för min kropp idag har jag aldrig tidigare gjort. Det var iallafall riktigt längesen jag gjorde det. B la upp en "jag saknar sommaren"-bild på bilddagboken där jag, hon och S står i bikini. HEMSKT!!! Det var förra sommaren så jag vägde liksom mer då... Men nu har kommentarerna börjat trilla in. "Shit vad smal hon i svar är" "Anorexia varning!!!!" osv. Jag borde ta illa upp. Det ÄR inget positivt, jag försöker verkligen intala mig det. Men jag blir så peppad. Jag tar det som en komplimang. Trots att det smärtar ända ut i tårna när jag ser den förskräckliga bilden.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är en fin människa. Det finns ingen som du.

2008-05-21 @ 17:26:33
Postat av: Anonym

Du borde lyssna på ''Eleanor McEvoy - Sophie ''

Väldigt vacker låt.

2008-05-21 @ 19:16:51
Postat av: AnnaP

Vad heter du på bilddagboken? :)

2008-05-21 @ 20:02:23
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Felicia

Det finns ocskå en sådan bild som svävar ute på bilddagboken. Mamma blev förfärad när hon såg den bilden. Jag ocskå..

2008-05-21 @ 22:38:27
URL: http://detvackraste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0