blond

Hej, B har redan slocknat, hon var ju typ uppe hela natten igår så det är fullt förståeligt. Bara mer tid för er med andra ord!

Åt nog 5 nävar popcorn, lite sockerfritt godis och så drack jag ett glas cola zero. Har ångest nu. Vet ju inte hur mycket kalorier det är, blir galen! Ska nog cykla lite på träningscykeln. Annars kommer jag aldrig kunna sova, den bästa huvudkudden är ett gott samvete eller hur det är dom säger... Haha! =)

Jag och B fick föresten en galen ide tidigare idag. Jag ska bli superblondin imorgon. Är ju redan hyffsat blond men nu ska jag bli riktigt blond. Vi har köpt två blekningar och silvershampo så imorgon gäller det! Haha, inte riktigt likt mig att göra något sånt här hemma. Brukar inte våga göra det, föredrar frisören som den mes jag är.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det är nog inte så mycket kalorier i det, kanske 150-250, jag vet ju inte exakt hur mycket sockerfritt godis det blev.. men det är väl ändå ganska meningslöst att räkna kalorier hit och dit.. ?

2008-05-02 @ 00:14:31
Postat av: Hanna

Skulle inte du kunna lägg upp lite bilder som visar vad du har för klädstil? Eller är du inte klädintresserad?
Menar inte att detta ska bli ännu en modeblogg, sista vi behöver, men det hade vart kul att se vad du har för smak ungefär.

2008-05-02 @ 11:34:14
Postat av: faker

sarah: jo egentligen är det ju det... Men det känns skönt att ha kontroll. :P

Hanna: Hm, självklart är jag klädintresserad! :D Har dock ingen lust att ta massor av kort på mina kläder men jag kan lägga upp lite bilder på kläder som jag inte skulle ha något emot att bära. ;)

2008-05-02 @ 12:26:12
URL: http://faker.blogg.se
Postat av: susanna

men fy platina blont hår är det fulaste som finns, eller som du kallar det "supterblondin" uuusch, men kul för dig iaf haha

2008-05-02 @ 12:59:45
Postat av: faker

susanna: Haha, som du säger =) Men jag har varit väldigt blond innan tycker inte jag var så ful i det :P hihi.

2008-05-02 @ 13:10:46
URL: http://faker.blogg.se
Postat av: Alexandra

Hahah, jag är också en mes :P

2008-05-02 @ 13:11:51
URL: http://Alexandraa.devote.se
Postat av: Jessi

Jag brukar färga håret hej villt här hemma. Blir väl inte så bra alla gånger men roligt är det =)

2008-05-02 @ 17:25:34
URL: http://www.stage20.net
Postat av: Sofie

du kommer tappa allt ditt hår, det är ju redan jättekänsligt, jag har ganska känsligt hår och jag färgade det platinablondt, en del utav håret typ bröts av när jag sov.. men lycka till

2008-05-02 @ 21:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0