middag?

Förlåt för den extremt dåliga uppdateringen, det brukar bli så på helgerna vet ni.
Var ute och festade igår, det är helt underbart att kunna flörta obegränsat. Haha, inte för att man menar något med det, men jag tycker det är jätte kul ;) J är faktiskt liiiite förträngd. Han finns fortfarande kvar längst bak i huvudet. Men jag måste se till att hålla mig sysselsatt, och som ni märker blir ju bloggen tyvärr lidande av det. Men jag ska försöka uppdatera lite oftare.

Idag har jag ätit två knäckebröd och blir kanske tvingad till att äta middag med familjen... Har redan äcklig ångest... :( Måste träna super mycket i morgon, jag hatar ju att träna. :(

Kommentarer
Postat av: Du

Festa? Du klagar över saker du äter? Vad dricker du när du väl är på fest då? Det är ju oerhört onyttit med alkohol, t.ex kalorier i ÖL, kolla läget där. samma med cider. Också onyttigt med sprit :s?

2008-05-13 @ 19:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0