tomt

Har haft lite problem med att logga in på min blogg eftersom den är flyttad till den nya plattformen. Men nu funkar det.  Jag har pratat med J, på telefon. Ja. Bara lite snabbt, 1 minut kanske. Han sa att han inte vill ha något förhållande och att han har blandade känslor för mig. Han svarade inte på frågan om han verkligen har legat med någon annan. Ja.. Jag vet inte riktigt hur jag känner nu. Nu när det uppenbarligen är slut. På riktigt. Borta.

Men jag är sjukt ledsen... Men vad ska jag göra åt det? Jag kan inte göra något åt det. J har sin egen vilja. Det hemska är bara hur alla kommer spekulera runt det i skolan...

Usch, det känns helt tomt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Försök att fylla tomheten med massa kärlek från familj,vänner...inte mat.Tröstät inte. Men snälla ät något sunt och lagom.Du är starkare än vad du tror.



Första gången jag kan kommentera på din blogg, nu när jag skaffat en "anonym" blogg för att gå ut med mitt helvet till liv.. har en "normal" blogg så att säga..



tjejen, vi fixar det här, vi osynliga vänner här på nätet.

kram om dig vännen min(förlåt med det känns som att jag känt dig hur länge som helst:)), och lite kärlek att fylla din tomhet med.



Sara

2008-05-07 @ 00:02:53
URL: http://nooneputbabyinthecorner.blogg.se/
Postat av: faker

Sara: Ja, det är tur att internet finns annars hade jag aldrig kunnat bli stöttad av sådana underbara människor, som dig! =) Läste din blogg också.. Hoppas allt löser sig för dig på ett eller annat sätt.

2008-05-07 @ 00:11:08
URL: http://faker.blogg.se/
Postat av: Fegon

Hur länge tror du att du orkar leva hehe ?

jag menar,du borde ju vara helt utan ork med tanke på hur lite du påstår att du äter.

Killen kanske tröttnade på din beniga kropp och gav efter för någon med kvinnliga former,vilket vilken annan normal kille slutligen gör när han bara får ligga med en hård pinne.



Men nu kan du ju satsa helhjärtat på att banta ner dig ännu mer,tills det inte finns en chans att någon tittar åt ditt håll igen,med annat än avsky i blicken.Hehe ha ett bra liv

2008-05-07 @ 06:31:35
Postat av: Anonym

Fegon: ????? ÄR DU HELT SLUT I HUVUDET????

2008-05-07 @ 08:10:25
Postat av: Fegon

Miss Anonym, nej jag är inte slut i huvudet. Jag är den enda realistiska människan som tycks titta in hos detta psykfall. ÄR DU HELT SLUT I HUVUDET som försöker försvara ? hehe

2008-05-07 @ 15:34:36
URL: http://fegon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0