krossad

Ni kan inte gissa vad som har hänt... Jag är så j*vla ledsen just nu.

Idag i skolan så kom J in till mitt klassrum när jag hade lektion. Så sa han att jag skulle gå hem till honom direkt efter skolan. Okej, sa jag och så bara stack han, han var jätte konstig. Bara stirrade likgiltigt på mig och sa "Kom till mig efter skolan". Så hoppade jag av en hållplats tidigare än vanligt och gick till J. Han öppnade dörren och tog tag i min hand och drog snabbt in mig på hans rum. Jag han inte ens hälsa på hans föräldrar som var hemma. Så när vi kom in på hans rum så drog han av mig jacka och nästan knuffade mig ner i sängen. Jag trodde bara han var... eh, väldigt kåt? Och så började vi hångla och allt sånt ni vet, samtidigt som han drog av bådas kläder. När jag hade bara trosor på mig så bara satte han sig på kanten av sängen och knuffade undan mig. Jag förstod inget och försökte fråga honom. Då blev han jätte arg, verkligen extremt arg och fick tårar i ögonen och började klampa runt i sitt rum och flytta på saker, kasta saker, skrika åt mig, samtidigt som han tog på sig sina kläder igen. Tillslut så lugnade han ner sig och satte sig i sängen, självklart så långt ifrån mig det bara gick. Så tittade jag frågande på honom och då exploderade han igen.

J: INGET, OKEJ?! DET ÄR INGET!
Jag: Men lugna ner dig lite... Det är ju något som är fel.
J: .... JAG HAR KNULLAT EN ANNAN. DET är problemet, fattar du?

Jag blev helt chockad. Vadå... Knullat en annan? Vem då? När?
varför? Var det bara något som hände, var det genomtänkt? Tusen tankar flög runt i mitt huvud och visionen av J med en annan tjej gjorde att jag började gråta. Jag ville verkligen inte göra det. Jag visste att det skulle göra honom så arg. Det blev han också. Igen. Han började irriterat slänga upp alla mina kläder till mig och mana mig att klä på mig. Så jag klädde på mig och satte mig på hans stol vid skrivbordet. Jag förstod verkligen inte vad som hade hänt, och på något sätt så kunde jag inte tro honom. Det kändes som om det inte var sant, som att han bara hittade på det där.

J: x (mittnamn) du kan gå nu. Okej? Gå, bara gå.
Jag: Alltså... Bli inte arg igen, men kan du inte förklara? Jag kan förlåta dig J, det kan jag faktiskt. Jag älskar dig och ger inte upp såhär lätt.
J: ... Men tänk om jag vill att du ska ge upp?

Sen kommer jag knappt ihåg vad som hände. Jag gick väl rätt ur J's rum, förbi hans föräldrar och hem. Jag förstår verkligen inte vad som hände. Jag vet fortfarande inte om han verkligen har haft sex med någon annan. Detta kom så oväntat. Allt var perfekt och nu är allt det fina vi hade krossat.  Herregud så ledsen jag är. Visst var jag ledsen när det tog slut med min förra kille också. Men J var speciell. Vi hade våra ups and downs om man säger så. Våra fina stunder är det bästa jag har upplevt.

Jag undrar hur länge han har velat bli av med mig... Jag förstår verkligen inte vad det är som har hänt. Jag trodde vi hade något speciellt. Jag var otrogen och han var beredd att ta tillbaka mig då. Om man gjorde det, om man klarade något sådant så borde det ju varit lite seriöst. Eller? Just nu vill jag bara dö. Han tycker säkert jag är äcklig. Har äcklig personlighet. Äckligt tjock. Det måste vara något sådant. Det är säkert för att jag har massor av fett på magen. J är värd en fin tjej. Ingen äcklig som mig. Fet.

Nu har jag absolut inget. Är det verkligen värt att stanna kvar i livet om det suger såhär mycket?

Kommentarer
Postat av: p

gumman,,

jag vet inte vad jag ska säga

jag är ledsen, verkligen

men du klarar det här, jag tror på dig

det kommer att bli bra

2008-05-05 @ 20:12:36
Postat av: E.

Gumman,

nu började jag gråta lite smått,

Det är så att min kille har också vart otrogen, men han berättade det sex månader senare, jag sa att jag förlät honom och sen gick bara allt utför, allt svek, alla frågor, ALLTING, jag fattade ingenting och jag kan fortfarande inte fatta någonting. Att leka med ett förhållande, en annan människa.

Efter otroheten har mitt självförtroende sjunkit totalt och jag kan fortfarande gråta och han berättade det i januari förra året. Jag tycker verkligen synd om dig.



Vill du ha någon att prata med som du kan öppna dig för, som förstår utan att du behöver känna personen, en person utan tusen frågor så får du mer än gärna vända till mig, för jag kan fortfarande känna att jag fortfarande behöver stöd. Stå på dig!



Om han inte kan hålla snoppen i styr ska han vara singel!



Sköt om dig gummman <3

(skriver med min mejl i epostrutan om du vill prata)

2008-05-05 @ 20:25:02
URL: http://makemethinner.blogg.se/
Postat av: E.

Gumman,

nu började jag gråta lite smått,

Det är så att min kille har också vart otrogen, men han berättade det sex månader senare, jag sa att jag förlät honom och sen gick bara allt utför, allt svek, alla frågor, ALLTING, jag fattade ingenting och jag kan fortfarande inte fatta någonting. Att leka med ett förhållande, en annan människa.

Efter otroheten har mitt självförtroende sjunkit totalt och jag kan fortfarande gråta och han berättade det i januari förra året. Jag tycker verkligen synd om dig.



Vill du ha någon att prata med som du kan öppna dig för, som förstår utan att du behöver känna personen, en person utan tusen frågor så får du mer än gärna vända till mig, för jag kan fortfarande känna att jag fortfarande behöver stöd. Stå på dig!



Om han inte kan hålla snoppen i styr ska han vara singel!



Sköt om dig gummman <3

(skriver med min mejl i epostrutan om du vill prata)

2008-05-05 @ 20:25:41
URL: http://makemethinner.blogg.se/
Postat av: Anonym

blir han arg när du gråter för att han har knullat en annan? skall du be om ursäkt för att du är född också??



nä, den här killen har fått allt av dig och nu sitter du och skuldbelägger dig själv!!



HALLÅ, SLÄNG HONOM PÅ SOPTIPPEN OCH SKAFFA EN KILLE SOM ÄLSKAR DIG NÄR DU ÄR GLAD/LEDSEN/RÖDGRÅTEN

/FRUSTRERAD/LYCKLIG/ARG/TOKIG/ROLIG/SUR osvosv



du förtjänar det bästa, oavsett vad du tycker om dig själv så har du rätt till en kille som behandlar dig värdigt. detta var knappt värdigt. slita av dig kläderna och förnedra dig - varför, jag fattar inte hans fucking dramaqueen-modes

2008-05-05 @ 20:36:51
Postat av: Alexandra

Nu kom ett smärtsamt minne tillbaka. Aj. Helvete.



SHIT.

2008-05-05 @ 21:11:11
URL: http://Alexandraa.devote.se
Postat av: Veronika

Kan inte finna ord för hur synd jag tycker om dig.

Fy faan vad jag hatar otrohet och allt därtill!

Hoppas att ni blir tillsammans igen och att han verkligen ber om ursäkt.. Men däremot om du inte älskar honom eller känner att du kan komma över honom snabbt så förlåt honom inte, för otrohet är verkligen oacceptrabelt!



Kram

2008-05-05 @ 21:17:26
URL: http://veronika2.blogg.se/
Postat av: Nath

underskatta ALDRIG dig själv. nöj dig aldrig. du är värd det bästa och inget annat.

2008-05-05 @ 21:22:00
URL: http://nathalien.webblogg.se/
Postat av: Beatrice

Fan sötnos, jag får tårar i mina ögon. Fyfan, nu får jag ont i mitt hjärta. Jag vet inte vad jag ska säga. Jag tycker så jävla synd om dig!!

2008-05-05 @ 21:34:37
Postat av: emma

lider med dig, så in i helvette. Förstår dig precis.. Glöm inte att du har oss läsare som stöttar dig. Du klarar dig. DU har mycket att leva för som du inte tänker på.

i promise you!

2008-05-05 @ 22:33:47
URL: http://kupari.blogg.se/
Postat av: Sara

HAN blir arg för att han själv har varit otrogen och sedan ännu argare när du blir ledsen för det? Inget att ha, kasta'n i sjön!

2008-05-06 @ 00:19:25
URL: http://saranonstop.blogspot.com/
Postat av: beaaa

alla som skriver här har verkligen rätt! du kommer klara det!

2008-05-06 @ 07:52:10
Postat av: zy

utan tvekan så kommer du ta dig igenom det här, och du är absolut inte tjock eller äcklig, du är snygg!



jag vet att det finns inte mycket att säga för att du ska må bättre, men tro mig Om han behandlar dig så där, så förtjänar han dig inte.



Även om det här känns som kvicksand just nu, att ju mer du tänker på det desto längre ner dras du och till slut kan du inte andas. Även om det känns så, så kommer du igenom det! Umgås med de som älskar dig och uppskattar din närvaro. För om han inte uppskattar dig, då kommer du inte vilja vara med honom efter ett tag heller.



Du kommer igenom det här snygging! du kommer klara det!

2008-05-06 @ 18:11:06
Postat av: Mia

Det är absolut inte på grund av att du är äcklig eller tjock som han har varit otrogen (om han nu har varit det)!! Du får absolut inte tänka så, för det är inte ditt fel!

2008-05-06 @ 20:44:49
URL: http://teenb.blogg.se/
Postat av: Lilian

herregud, vad är det för någon människa! Jag tycker verkligen inte du ska få skuldkänslor för dey här det var ju han som hade sex med en annan tjej , inte behöver han sätta skulden på dig som är så oskyldig!

2008-05-06 @ 21:20:45
URL: http://lilian.devote.se
Postat av: yellowplease

Aggressiva killar ska man akta sig för, tro mig.



Även om det känns jätte jobbigt nu så kommer du komma över honom, och sen hitta någon som är värd dig. För han, J, är uppenbarligen inte värd dig.

2008-05-07 @ 10:12:09
URL: http://yellowplease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0