heartbroken

Tack för alla jätte söta kommentarer, det värmer verkligen! <3 STOR TACK TILL ER

Jag har snart gråtit i ett dygn. Jag har inte ätit något överhuvudtaget (bra,bra). Jag var inte i skolan idag, J har inte ringt mig. Den jävlen. Det har fortfarande inte sjunkit in, var den söta underbara killen jag älskade bara en roll? Utnyttjade han mig eller låg det verkligen något bakom detta?

Pappa och hans flickvän kommer hem om några timmar. Jag ska träna, duscha, föna håret och smila upp mig och be om lite pengar. Imorgon ska jag shoppa shoppa shoppa. Jag ska köpa allt snyggt jag ser. ALLT för att undvika att falla för någon äcklig frestelse och tröstäta och bara ge upp. Jag ska inte ge upp. Jag SKA SKA SKA SKA vara stark.

... men det är jag inte. Jag behöver stöd nu mina älsklingar. Jag vet inte om jag vågar prata om detta med någon av mina vänner. Jag vill på ett sätt, men vågar faktiskt inte visa mig sårbar för dom. Jag vill inte erkänna att jag blev totalt krossad.

Kommentarer
Postat av: bettz

jag vet att du klarar det! keep on going guurl =)

2008-05-06 @ 18:33:56
URL: http://bettz.blogg.se/
Postat av: Anonym

kämpa gumman :( efter regn kommer solsken

2008-05-06 @ 18:35:43
Postat av: Beatrice

Ge inte upp gumman, & jag tycker att det är dåligt ut av honom att inte ringa dig. Usch så sur jag blir på honom. Kämpa på ;)

2008-05-06 @ 18:51:14
Postat av: Anonym

var stark och pyssla om dig själv - han kan dra nåt gammalt över sig!!!!

2008-05-06 @ 19:00:29
Postat av: p

det känns bra att höra av dig igen, jag har faktiskt tänkt på dig idag. Tycker synd om dig gumman.

Men du är stark, det vet jag att du är. du klarar det.



btw. det lät som ett bra sätt att fara och shoppa, tänka på något annat. Lycka till!

massa kramar.:)

2008-05-06 @ 19:03:05
Postat av: E.

Oavsett om du inte vet det så är vi läsare också dina vänner, och vissa av oss har vart med om liknande tyvärr. Det är hemskt, jag vet.

och bland det värsta man kan vara med om. Det värsta är kanske inte själva otroheten just nu, det värsta är nog att han inte ringer, det finns ingen anledning för dig att förlåta, inte när hn beter sig såhär.

Jag slår vad om att han är rädd just nu vännen, att han inte vet riktigt va han ska ta sig till, om han ska ringa eller vad han ska göra. Jag Hoppas att han är i chock och det är därför han inte hör av sig.



ANNARS ÄR HAN EN JÄKLA IDIOT OCH FÖRTJÄNAR INTE DIG, INGEN MÄNNISKA ALLS! som jag skrev igår,

om man inte kan hålla snoppen i styr, ska man vara singel..



Men gumman, tro på dig själv! Vinden kan vända <3

2008-05-06 @ 19:04:36
URL: http://makemethinner.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jo komigen tjejen, du är visst stark. independent woman. Du behöver inte visa dig sårbar, särskilt inte för J. Bit ihop och gå till skolan så fort du orkar igen. Shoppa loss imorgon och nästa gång J ser dig kommer du se mer strålande ut än någonsin, och allt du behöver göra är att ge honom en kylig blick. För han har gjort bort sig, han borde skämmas som har knullat med en annan, för man gör inte så mot en annan människa medvetet, han har verkligen gjort bort sig ska du veta. Jag vet att du med vart otrogen, men till skillnad från honom så var du full, och du hånglade bara och du bad dessutom om ursäkt!

2008-05-06 @ 19:05:02
Postat av: bea

Du ska inte skämmas för att du är ledsen! ibland blir du ledsen och det förstår dina vänner såklart, ifall dom vet om det här? du behöver ju inte berätta ut det såklart, men för någon iallafall så du inte bär på det! det är bra att du har en blogg att skriva i men det hjälper faktiskt inte till 100%, du behöver kanske en vän att prata med om det här? Och som Hanna skrev här innan, gå till skolan, shoppa loss & stråla som aldrig förr!

2008-05-06 @ 19:08:52
Postat av: Christin

Jag förstår verkligen hur ledsen du är, jag kan tänka mig hur dåligt du mår. Gråt så mycket du behöver för det är bra att gråta.

2008-05-06 @ 20:47:52
Postat av: josefin

jag fattar vad du menar, jag har också svårt att öppna mig för människor. Även om det är min bärsta vän så vill man vara stark. Men jag tycker du ska ut och shoppa, att bara ligga hemma och deppa gör saken värre och han är inte värld dig om han inte äns kan ringa efter en sån jävla dålig behandling av dig... :/

2008-05-06 @ 22:34:30
URL: http://josszz.devote.se
Postat av: MILLA

be strong girl..

2008-05-06 @ 23:08:38
Postat av: Anonym

nu smiter jag från ämnet här men SHIT hur kan du inte gilla selleri :((((( godaste ju hahah.



förresten så kommer det bli bra. även om du får tillbaka mannen eller inte, så kommer det bli bra.

2008-05-06 @ 23:18:18
URL: http://elephantgun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0