hemma

Hej, är hemma ifrån skolan idag. Jag är faktiskt hemma för att syrran är sjuk och jag kände för att vara med henne. Men alla kommer tro att det har med J att göra. Morr.

Vi har tittat på en mysigfilm pappas flickvän hyrde igår, kommer dock inte ihåg vad den heter. Men vi satt mest och snackade. Ibland retar hon gallfeber på mig, men just nu är hon underbar :) Hon vet hur jag är så hon har inte ens nämt något om J. Vi snackade färdigt om honom igår. C har sms:at, J är i skolan idag och har tydligen frågat efter mig. Jaha, så nu är det dags? Han kan glömma att jag förlåter honom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bra, stå på dig - du är värd en ordentlig kille, ingen jävla dramaqueen som river halva inredningen när HAN SJÄLV har betett sig som ett svin.



killar som inte gillar när tjejer gråter...undrar hurdana pappor de blir när de blir vuxna och skaffar barn..

2008-05-08 @ 10:58:46
Postat av: Anonym

det är bra, stå på dig - du är värd en ordentlig kille, ingen jävla dramaqueen som river halva inredningen när HAN SJÄLV har betett sig som ett svin.



killar som inte gillar när tjejer gråter...undrar hurdana pappor de blir när de blir vuxna och skaffar barn..

2008-05-08 @ 10:59:30
Postat av: Anonym

ojdå, kommentaren publicerades två gånger, Blogg.se cepe:ar sig som fan!

2008-05-08 @ 11:00:33
Postat av: E

Är det lillasyster eller storasyster som är så snäll?

2008-05-08 @ 16:33:01
Postat av: Camilla

Fy fan vad bra att du säger då!

man ska verkligen SKITA i såna där idioter...

2008-05-08 @ 18:27:48
Postat av: Anonym

Det är bra att du står på dig och så.

Men han förlät ju faktist dig?

Okej, att hångla med någon annan kille är inte lika illa som att ha sex med någon annan.

2008-05-08 @ 20:10:15
Postat av: A

Jag tycker att det är bra att du står på dig :)

2008-05-08 @ 21:06:56
URL: http://thinforthewin.blogg.se/
Postat av: faker

anonym: Ja, men jag bad om ursäkt. Han blev arg på mig och betedde sig som ett svin bara för att HAN varit otrogen... Ganska stor skillnad tycker jag.

2008-05-08 @ 21:41:13
URL: http://faker.blogg.se/
Postat av: Hanna

Håller verkligen med dig om de du skrev i kommentaren till anonym. Helt rätt

2008-05-08 @ 22:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0