It doesn't matter how slowly you go, just as long as you don't stop.


Jag ska klara detta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon ser ju sjuk ut, att du ens kan tänka dig att vara så smal.. stackare :(

2008-05-29 @ 16:22:09
Postat av: Anjelica Of Sweden

Hej!

Bara så du vet så är det någon som håller på och skriver ut din bilddagboksadress på andras bloggar.

Ta hand om dig gumman.

Kram

2008-05-29 @ 16:22:43
URL: http://angelicavandell.blogg.se/
Postat av: Lisa

Men snälla människa ÄT! Om du nu vill hålla dej smal, ät nyttigt, regelbundet o träna.

vet du vad som händer då du inte äter? Du tappar så mkt fett så att du ofta fryser, right? Vad händer då, ja du börjar få mer kroppshår. Jag har varit i kontakt med en kvinna som numera är fri från sin anorexia. Hon har hår på hela ryggen.



Tycker du att det är värt det?



Du är så ung, du förstör din kropp så oerhört mycket. Du är redan nog smal. Träna då!



För att få en snygg smal kropp krvs det att man äter regelbundet, nyttigt o tränar. Jag läser din blogg ofta och du verkar vara en fin tjej, tror att du skulle må bättre om du fick hjälp. Sluta vara så fixerad vid hur du ser ut och hur andra ser ut. Då blir ditt liv lättare.



Jag kämpar ständigt med min vikt eftersom att jag väger för mycket. Men jag gör det med måtta. Jag äter rätt kost och har nu tappat en hel del.



Snälla, ta en titt på dig själv. Ta tag i ditt liv! Förstår du att du förkortar ditt liv och förstör din kropp? Du har bara en kropp, ta hand om den!

2008-05-29 @ 17:25:27
Postat av: Anonym

underbar bild, you go girl!!!

2008-05-29 @ 17:38:20
Postat av: pro

jag gillar din blogg, läser den ofta men jag saknar också pro ana-bloggare som kör samma stil som jag själv: ett successivt minskande på energiintaget men med bibehållen matordning - dvs sex måltider om dagen på exakta klockslag. och så tonvis med träning såklart.



finns det någon därute som har en länk till en blogg som INTE ser ut så här:



frukost: ingenting

lunch: ingenting

middag: ett äpple och en cola zero



jag blir bara så irriterad på såna här. för mig är det inte ett dugg pro ana, det är bara jävligt okunnigt och fjortisaktigt och vilken jävla mupp som helst kan ju se att det inte håller i längden.



var är de riktiga pro ana-bloggarna? de som har total koll och inte behöver fråga hur många kalorier det och det innehåller eftersom de har varenda livsmedels värde i huvudet och kan säga hur mycket ett äpple väger bara genom att hålla det i handen (japp, jag kan det).



halloooooooo, var är ni????????

2008-05-29 @ 17:54:28
Postat av: Anonym

jag gillar inte tjocka människor



http://www.youtube.com/watch?v=S1uwmWZJPk4

2008-05-29 @ 19:23:45
Postat av: M

Så jävla snygg. ;___;

2008-05-29 @ 19:27:28
URL: http://www.eastofme.blogspot.com
Postat av: faker

pro: Förstår att du kanske uppfattar min diet som brist på kunskap från min sida. Men jag mår inte bra att äta "mycket". Jag känner mig tjock då, även om det kanske är bra enligt vissa...

2008-05-29 @ 20:25:12
URL: http://faker.blogg.se/
Postat av: pro

alltså, jag läser ju din blogg ändå, hur du än gör med ditt matupplägg. men jag skulle gärna DESSUTOM vilja hitta bloggare som är som jag.

2008-05-29 @ 20:48:59
Postat av: A

Pro: Vad är din blogg? :)

2008-05-29 @ 22:37:55
URL: http://thinforthewin.blogg.se/
Postat av: pro

har ingen blogg, vet inte riktigt hur jag skulle skriva, skriver ju mest i min egen dagbok här hemma, verkar så fånigt att liksom föra matdagbok på nätet, jag vet ju vad jag äter och skriver det i en anteckningsbok. fast det är klart...känslorna man har skulle man ju vilja dela med någon.

2008-05-29 @ 22:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0