JAG ÄR TRÖTT PÅ ALLT

Just nu orkar jag inte med detta längre. Jag orkar inte denna ständiga värken i min mage. Jag vill vakna upp på morgonen och kunna se fram emot något. Jag ser inte fram emot en enda sak. Inte ens att prata med mina kompisar. Det är bara jobbigt, jag vil skrika åt dem att jag är hungrig. Att dom ska sluta tvinga mig att le och skratta... Men jag ska klara detta. Jag vet att jag inte har rätt att gnälla för att jag har valt det själv. Men jag mår faktiskt inte bra. Jag gör inte det.

Kommentarer
Postat av: jennifer

ska du ändå inte försöka skaffa hjälp? så du slipper ha värk och alla fruktansvärt jobbiga tankar om dig själv? börjar du inte få nog?

2008-05-15 @ 22:53:29
Postat av: Hannah

Du vet att det enda sättet - ett långsiktigt sätt, men endå ett sätt - att bli lycklig är att berätta för någon va? Det är din enda chans, du måste veta det någonstans inom dig.

2008-05-16 @ 09:02:03
URL: http://uglies.blogg.se/
Postat av: Camilla

Du borde berätta för någon, som kan hjälpa dig att få hjälp. du kmr må bra sedan tillslut, utan värk i magen och hemska tankar om dig själv! Du behöver inte söka hjälp direkt, du kan ju börja med att berätta för kanske din syrra? Kram!

2008-05-16 @ 09:08:06
Postat av: bajs

DU MÅSTE BANTA JÄVLA UBERFETTTTTOOOOO

2008-05-16 @ 10:10:32
Postat av: Anonym

bajs: mår du bättre nu eller? pinsamt..

2008-05-16 @ 10:18:49
Postat av: Anonym

håller med bajs :)

2008-05-16 @ 15:33:57
Postat av: Berra

Är faktiskt glad för din skull att du börjat inse och att du faktiskt verkvar vilja bli frisk. Kunna äta lite mat, tänk så gott och skönt att få vara mätt. Hoppas det löser sig, förlåt för mina påhopp tidigare, har läst om anorexi lite nogare för någon dag sen och skäms hur jag betett mig mot dig. Hoppas allt blir bra.

2008-05-16 @ 15:55:26
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är klurigt med ana...i början är man sååå lycklig när kilona rasar, man läser andras deppande och tänker att det där aldrig kommer att drabba mig, jag kommer minsann att vara lycklig hela vägen ner. men nånstans vänds valet till ett tvång, ana by choice blir ana without any other option. varför blir det så? varför kan man inte stanna i den där härliga smekmånadsfasen när man äter skitlite, har megaenergi och bara är sååå jävla lycklig när vågens siffror bara rasar? varför ser ens ögon så ledsna ut på de där bilderna från förrförra sommaren där man hade nått den målvikten man strävar efter idag? jag blir inte klok på det...är mitt i viktnedgången nu och tänker att det där deppet aldrig kommer att drabba mig, jag kommer att bli nöjd med min målvikt. fast jag blev ju inte det förra gången... men denna gången skall bli annorlunda. det där deppet..det gäller ju inte mig.

2008-05-16 @ 18:00:25
Postat av: F

Faker? Är så orolig när du skriver så och inte bloggar.

2008-05-16 @ 19:19:14
URL: http://fyr.blogg.se/
Postat av: Fegon

Bloggare bryr sig inte om dig, om dom inte är dina riktiga vänner. Men det hör inte hit. Jag vill bara säga, Ät för helvete och sluta upp med att vara dum i huvudet. Du vinner ingenting på att vara dum i huvudet. En ostbågspåse och en tvåliterscola. Då¨har du något att se framemot.

2008-05-17 @ 04:39:03
URL: http://fegon.blogg.se/
Postat av: Hannah

Fegon: Ditt jävla pucko, "En ostbågspåse och en tvåliterscola"? Ja, för det är ju verkligen ett bra sätt, eller hur? Man kan ju bli frisk men ändå inte äta massa skit.

2008-05-17 @ 10:17:46
URL: http://uglies.blogg.se/
Postat av: Anonym

fegon....alltid lika dryg

2008-05-17 @ 13:11:22
Postat av: blommaland

fegon är det bästa som hänt bloggsverige (ooops, I never fake a sarcasm)

2008-05-17 @ 15:30:53
Postat av: Camilla

Fegon: men herregud.. tror du att man är klar i huvudet om man har anorexi? (menar inte att man är dum i huvudet i övrigt, endast sina tankar om sig själv och sin kropp..). Att säga att ngn med anorexi ska äta får henne nog inte att göra det.



Uppdatera! haha, är som beroende av din blogg :)

2008-05-17 @ 15:59:03
Postat av: AnnaP

Åh vännen, jag blir så orolig för dig.

2008-05-17 @ 20:41:48
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: linda

heja fegon! fyfan vad sugen jag blev på ostbågar och cola, konsum nästa :)

2008-05-17 @ 21:05:26
Postat av: Fyr

Nej nu får du faktiskt uppdatera. Blir helt ätrligt lite orolig när du inte uppdaterar. Ge oss lite bevis på att du finns kvar där.

2008-05-18 @ 12:37:31
URL: http://fyr.blogg.se/
Postat av: annica

faker?! uppdatera snälla, blir orolig

2008-05-18 @ 14:34:30
Postat av: Fegon

Jag är inte dryg och jag menar inte att hon är dum i huvudet som person. Men det är dumt i huvudet att banta sönder sig själv oavsett om det är pågrundutav en sjukdom som man dragit på sig på egen hand.



blommaland, jag är det bästa som hänt bloggsverige.

2008-05-19 @ 19:58:35
URL: http://fegon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0