Kyla

Sitter här insnurrad i en tjock handduk. Jag tog ett riktigt kallt bad. Det är verkligen hemkskt. Fast egentligen är det ju bara kyla, men jag tycker att varenda sekund är en pina. Efterråt "belönade" jag mig med en låååång varm dusch. Den skönaste duschen på länge. Fast jag var inte värd den. Jag är inte ens värd en varm dusch. Varför duschade jag varmt?! Jag tog ju det kalla badet för att bestraffa mig... Så förmildrar jag straffet sådär genom att ta en varm dusch. Nej, det är något fel på mig.

Nu ska jag göra situps.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Kalla bad är inte värt det. Du förbränner 40 kcal/h. Förstår du? 40 kalorier per TIMME. Ta en promenad istället!

2008-05-23 @ 00:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0