låt mig gå vidare...

J sms:ade mig för en stund sen.

Från J:
Kan vi träffas? Snälla ******

Svar:
Nej. Det är för sent :)

Jag behöver inte honom nu. Även fast jag känner mig ganska ensam nu. Nu är det jag och Ana igen. Det känns nästan som om jag varit en normal tjej med J. Jag har inte haft tid att träna dagarna långa, sitta inne på pro-ana forum eller kolla thinspo långt in på morgonen. Det har mest varit det fysiska, alltså träna lite och inte äta. Jag har inte haft den där tiden att hata mig själv. Att stå framför spegeln och känna ett enormt hat mot sig själv, för det som tittar tillbaka är så MISSLYCKAT. Jag är SÅ MISSLYCKAD.

Jag behöver inte J, jag behöver bara någon. Någon som kan rädda mig från alla elaka tankar jag egentligen inte vill tänka...

Kommentarer
Postat av: AnnaP

Han var säkert ändå ingenting...



Var stark. Ibland är det skönt att vara själv! Jag brukar också tänka att det är skönast att vara själv.

2008-05-08 @ 23:46:44
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Pro ANA!

ÅH JAG ÄLSKAR DIG!! Jag älskar din blogg och hur du skriver den, och därför älskar jag dig.

Jag är en ganska "ny" pro ana. Men igår och idag har jag STRÄCKLÄST din blogg. Min nya Thinspo.

Du skriver om ditt privatliv, så gott du kan, lägger upp bilder på snygga kläder. Thinspo bilder och filmer.

Men bäst av allt är om maten, vad du äter varje dag. Och min favorit var när du skrev om frukten. Hur mycket, vad de innehöll osv. LOVE IT.

Jag har en rosa matbok som följer mig vart jag än går och där skrev jag i det du skrev om frukter. Lätt att kolla i om jag skulle få för mig att äta något dumt.



Kan du inte berätta vad som är så bra med citronvatten, varmt citronvatten. Varför knäckebröd är så bra, och havregryns gröt.

Varför är äpple bra, och rött eller grönt isf?

Dina egna ord och tankar om det.

Du kan svara till min mail om du vill.



Och mer mattips tack, både "do and donts" och vad du själv äter och varför.



Keep on going babe! DU är bäst och vi finns för dig, som slavar.



Lägg ner killen också, du gjorde ett litet snedsteg men det gjorde han med...Plus att han tredubblade det. HAN vet om det och DU är inte värd han!!



Love ya!!



Ana!

2008-05-09 @ 00:49:58
Postat av: Anonym

nu håller han på med det klassiska misshandelsmönstret:



1. bete sig som ett svin

2. ge dig skuldkänslor

3. bli snäll för att göra dig tveksam

4. vädja till din medmänsklighet

5. börja gråta av ånger för det han gjort (vänta bara, det kommer när som helst)

6. bete sig som ett svin när du inte tar tillbaka honom



det här mönstret finns hos personer som är svaga. det kommer i alla åldrar. jag är i och för sig förvånad över det tydliga mönstret hos en så ung kille men även skitstövlar är ju unga.



gå inte på detta, om du gör det så kommer du att få sådana här relationer resten av ditt liv. män som smeker med ena handen och slår med den andra - allt för att skapa förvirring och svaghet i dig.



det är inte du som är misslyckad - det är HAN. kan man inte ha normala relationer utan att bete sig som en maktmissbrukare (mm, det är just det hans typ kallas)så är man jävligt misslyckad. detta är en mycket manipulativ kille, och han är farlig både för sig själv och de han drar in i sitt liv.



lär dig se dessa mönster i din omgivning, undvik de personerna och samla istället på de som inte håller på med sån här "chainjanking".



många kramar och kalla dig aldrig misslyckad för då gör du dig själv till ett offer och du är fan inget offer - du är stark och duktig och du går den väg DU väljer, inte den väg som nån annan tvingar dig till. du är stark, fri och fucking fabulous!!!!

2008-05-09 @ 11:01:17
Postat av: Anonym

Åhh så pepprad jag blir vad din blogg, sitter just nu och äter tutti frutti godis :D mums, you should try it..

2008-05-09 @ 13:56:24
Postat av: Miriam

gumman.. kämpa på! <3

2008-05-09 @ 21:57:14
URL: http://wedgeheel.blogg.se/
Postat av: Fioona

Jag håller med "anonym" som skrev ovan 11.01.

Det är något som inte är rätt. Hur underbar han än kan verka så ser man det som anonym skrev om ovan i dina inlägg.



Jag har haft sådana förhållanden själv förr och det är ett rent helvete. Det är jättesvårt att ta sig ur då man tycker om killen och de säger att de ska bättra sig och göra både det ena och det andra för att det ska bli bra. Men det lir aldrig bra, för de gör inget, de bara säger att de ska göra...



Så mitt råd är att vara fortsätta vara stark och göra ditt bästa att "glömma" honom. Jag vet att det gör ont, men det är nog det bästa...



Kämpa på gumman! :)

2008-05-11 @ 08:36:42
URL: http://fioona-by-sophie.blogspot.com/
Postat av: Camilla

uppdatera! :(

2008-05-11 @ 12:42:48
Postat av: p

jag har en liten random fråga som jag vart lite nyfiken på,

har du bra hy?=)



ha det bra dessutom, kram!

2008-05-11 @ 16:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0