måndag

Ni kan inte gissa hur orolig jag var inför att gå till skolan idag. Tänk om någon såg kommentarerna på min bilddagbok? Men tydligen hade ingen sett dom, ingen har sagt något iallafall. Tur att jag inte gett ut min bilddagbok till särskilt många och bara håller den lite "privat", blir så himla många anonyma kommentarer annars och det orkar jag inte med.. Men nu är det bara vänner som kan gå in på den, så det spelar ingen roll om ni lyckas hitta den. :)

Har faktiskt tränat ända tills nu, sen jag kom hem ifrån skolan alltså. Så nu behöver jag troligen inte träna mer på hela dagen, förutom några situps ikväll. SKÖNT. Jag hatar verkligen att träna. Ska göra lite fruktsallad på äppel, kiwi, päron och vindruvor senare och äta medans jag tittar på säsongens sista avsnitt av gossip girl, eller har jag fel? Är avsnitt 18 det sista? Hmm, aja. :)

Träffade inte på A idag i skolan, tur är väl det, jag känner att jag behöver lite tid att samla mig. Vet inte riktigt hur jag ska bemöta pojken, än. :P

Kommentarer
Postat av: A

Ha en mysig kväll :) <3

2008-05-26 @ 17:22:48
URL: http://Alexandraa.devote.se
Postat av: pam

Oj vad va det för kommentar? :o



Kämpa på. Ge aldrig upp!



Kram

2008-05-26 @ 19:01:41
URL: http://pam.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0