olika

J verkade lite frånvaranda idag. Nästan som när jag försöker få kontakt med honom när han spelar tv-spel.. Haha :P Hoppas bara det var en tillfällighet ;)

Träffade en av mina tjej kompisar idag, C, och då kom jag att tänka på hur olika man är. Jag lägger märke till varenda smala människa jag ser. Det första jag tittar på om någon är barbent/har leggings/tighta jeans är om dom är smala.

C: Men shit, kolla på hennes väska. Så ful!
Jag: Mmmm.... (Kollar på tjejens ben)
C: Men ser du inte?!
(tjejen har passerat)
Jag: Såg du inte hur smala hennes ben var? Galet smala!
C: Eee... Nä, men .. såg du inte hennes väska?
Jag: Jo. Men hennes ben! Hur kunde du missa dom?! Dom var ju som pinnar!
C: Eh, jaha? Äckligt.
Jag: Eh, ja, jo. Äckligt.

Jag förstår verkligen inte hur man kan missa när någon är supersmal. Det är verkligen det första jag lägger märke till.

Kommentarer
Postat av: susanna

Ah eller hur, det är det första man ser hos någon. Jag hatar när tjocka människor har thight/leggins eller är barbenta. Fattar inte att dom kan ha det..

2008-05-05 @ 00:41:52
URL: http://sizethin.blogg.se/
Postat av: A

haha aa samma här. Det är lite lustigt det där.

Det första jag tänker på är också hur kroppen ser ut. Ush vad ytlig jag känner mig.

2008-05-05 @ 12:33:38
URL: http://thinforthewin.blogg.se/
Postat av: AnnaP

Haha! Det är det första jag tittar på också. Omedvetet kanske men ändå det första! Man ser ju fettet det första man gör? Eller?!

2008-05-05 @ 12:40:11
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Jess

Det är det första jag tittat på oxå, allt annat liksom försvinner.. konstigt det där =)

2008-05-05 @ 15:16:53
URL: http://www.stage20.net
Postat av: gottabeskinny

haha samma här. jag brukar tom sitta på bussen o kolla på alla man åker förbi o se hur många som är smalare än mig, sitter o räknar typ "23 som är tjockare, 5 som är smalare" osv XD

2008-05-05 @ 16:43:54
Postat av: Anonym

hahaha, hata feta flodhästar! skulle aldrig ha tights om jag hade fläskiga lår!!!!

2008-05-05 @ 19:32:26
Postat av: Anonym

tycker du att hon såg äcklig den där tjejen ni såg. du vill ju bli pinnsmal?

2008-05-05 @ 19:34:51
Postat av: Anonym

Hon sa ju bara att det var äckligt för att hennes kompis sa det. "Eh, ja, jo. Äcklig" = "Eh, ja, jo. "Äcklig" "

2008-05-05 @ 20:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0