onsdag

Idag när jag mötte A i skolan så fick jag bara en nickning och ett leende som hej. Har inte heller fått något sms av honom. Haha, ena stunden så är han klistrad vid mig andra inte. Aja, han kanske leker lite med mig. Isåfall lyckas han, för jag vill ha någon mer när den inte låter mig ta den förgivet. Alltså när man får tråna lite efter någon, ni vet hur jag menar? :P

Idag ska jag inte träna något alls. Jag orkar det inte. Okej, jag får ångest över att bara skriva det men jag behöver vila, jag har ont i hela kroppen. Jag ska sova. Åt knäckebröd till frukost och lite ris med soya på när jag kom hem ifrån skolan. Jag glömde kolla om soya innehåller mycket kalorier, hoppas inte det. Men iallafall, om jag sover lite nu så finns det ingen risk att jag äter. BRA. :D

Så obeskrivligt fina armar.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hon är otroligt vacker.

2008-05-28 @ 19:22:48
URL: http://Alexandraa.devote.se
Postat av: B

Bor du i Stockhom?

2008-05-28 @ 19:23:43
Postat av: Anonym

Älskar Poly!

2008-05-28 @ 19:54:05
Postat av: melissa

haha man blir galen på sånna kilalr. och galna i dem (;

2008-05-28 @ 20:16:36
URL: http://journeyintothin.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker hennes kropp är sååå ful - bred och otränad. värst är hennes höfter, som en riktig förortskossa, precis som carmen kass. nä, det är snyggare med smala höfter och lite mer putande rumpa - måtten blir desamma men intrycken helt olika.

2008-05-28 @ 20:54:15
Postat av: Camilla

lilla anonym: jag skulle vilja se hur du själv ser ut innan du börjar kritisera otroligt vackra människor.

2008-05-28 @ 21:05:52
URL: http://cvb.blogg.se/
Postat av: Anonym

spelar det nån roll hur man ser ut själv, och vem avgör när man är snygg nog att tycka nån annan är ful? alt är ju relativt. mitt eget utseende består, oavsett om jag tycker natsha poly är snygg eller inte, eller hur? och om jag tycker att den här modellen (http://supermodels.nl/ModelPics/mashatyelna/112.jpg) är jättesöt så kanske nån annan tycker hon är skitful. spelar roll, liksom.

2008-05-28 @ 21:30:12
Postat av: Anonym

natasha poly har i mina ögon ett av de fulaste ansiktena jag nånsin sett på en modell. en av de sötaste modellerna jag nånsin sett är faktiskt Twiggy. hon är tidlös. underbar kropp, ögon att dö för och bara helt perfekt.



oavsett hur jag själv ser ut alltså.

2008-05-28 @ 21:34:02
Postat av: Camilla

camilla: men det anonym sa var ju bara hennes åsikt. ni kanske tycker hennes kropp är ful och hon tycker era, smak sak ju ;)



vad heter modellen på bilden btw? dröm kropp. typ... :p

2008-05-28 @ 21:35:42
Postat av: Camilla

alldelles för smala armar dock.. Lite mer kurvor är finare tycker jag, som typ victoria secret modellerna

2008-05-28 @ 21:38:59
Postat av: Camilla

Ja såklart man får ha åsikter och alla tycker inte lika, men jag tycker det är förjävligt att sitta och döma människor hit & dit som om man själv vore så jävla perfekt. Det var bara det jag menade.

2008-05-28 @ 21:51:57
URL: http://cvb.blogg.se/
Postat av: dropping bombs on your mum

men natasha poly hörde nog inte vad jag sa....



och jag tycker att jag själv är jättesöt. oooops, nämen DET var ju inte riktigt rumsrent att tycka - vilken bitch jag måste vara då, säkert hatar jag kattungar och bebisar också och vägrar hjälpa gamla tanter över gatan och svär o skriker åt lärarna i skolan dessutom.

2008-05-28 @ 22:20:41
Postat av: JenJes

Vackraste varelsen som vandrat på denna jord.

2008-05-28 @ 22:21:31
Postat av: Anonym

Till och med jag som kille tycker hon ser för jävlig ut. hehe.. på tok för smal!

2008-05-28 @ 23:05:19
Postat av: sara

alltså, vart är samhället påväg?

jag vill inte vara taskig, men du äter alldeles för lite.och modellen här ovan är alldeles för smal! det är inte alls hälsosamt att svälta sig sådär.



Bli sund och ät NYTTIGT istället för att svälta dig själv, för ditt eget bästa.



ursäkta mig om jag ärför hård, men du behöver höra sånt!

2008-05-30 @ 16:07:43
Postat av: sök hjälp,snälla

jag ber dej, ät sunt och nyttigt istället för att svälta dej själv,innan det är för sent. Jag vill bara hjälpa dej att må bra,leva ett normalt liv, då vikten inte är det viktigaste i livet. Lev dina ung dommens dagar, eller de du har kvar. Jag lovar dej att du och alla andra skulle må bra av. lyssna på detta och försök att förstå. FÖR ÄTA BÖR MAN, ANNARS DÖR MAN.

2008-05-31 @ 20:31:42
Postat av: Anonym

hon ser ju fan inte klok ut!

2008-08-22 @ 12:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0