så jävla ledsen.

Hej.
Kom nyss hem ifrån Bea.

Jag loggade in på min bilddagbok när jag var hos henne för ungefär en timme sen. Då var det meningen att jag skulle stanna kvar där hela dagen och att vi tillsammans skulle gå till A's fest. Men jag upptäckte att jag fått massor av kommentarer, några hade skrivit min blogg adress, osv. Mitt hjärta hoppade nästan upp i halsen på mig och jag började nästan skaka av nervositet. Jag förstod på en gång att någon som läser min blogg listat ut vem jag är. Jag är så jävla besviken. Jag hittade på en ursäkt så att jag kunde gå hem och kolla vad som hänt. Mycket riktigt har någon skrivit min bilddagbok i mina kommentarer ca 30 ggr. Jag vet inte om personen är någon jag känner eller om det bara är någon random läsare som har lyckats hitta mig. Jag hoppas verkligen VERKLIGEN inte att någon av mina vänner sett kommentarerna på min bilddagbok... Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag vet inte ens säkert om jag kommer fortsätta blogga, för är det någon av mina kompisar som har hittat hit till bloggen är det kört för mig.

Jag antar att du som gav ut mig bilddagbok är nöjd nu? Nu vet ni hur jag ser ut, hur J ser ut och hur min förrförra kille, L ser ut. Ni vet vad dom heter, ni vet hur några av mina kompisar ser ut..

Vissa av er verkar besvikna... Att jag inte är som ni trodde att jag skulle vara. Trodde ni på riktigt att jag visar hur dåligt jag mår för mina kompisar, på min bilddagbok? Självklart framstår jag som en helt vanlig tonåring... Läste hur Alexandra hade föreställt sig mig, lite kul va? Nej, men jag trodde faktiskt ni hade förstått lite hur jag är, blond och ganska så social även fast jag inte riktigt gillar det...

Äsch... Jag orkar inte tänka på detta just nu, jag kommer ta bort alla jag accepterade som vänner och göra så att bara vänner kan gå in på min bilddagbok. Jag är otroligt sårad. Kanske till och med slutar blogga som jag sa tidigare. Nu måste jag gå tillbaka till B.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, gumman, sluta inte blogga! fattar inte varför man inte kan ta hänsyn till dig, att du ville ha denna blogg privat där du kunde få ur alla dina känslor.. Puss =)

2008-05-24 @ 19:22:51
Postat av: Anonym

tycker oxå det vore synd om du slutade blogga, fast det är klart; grejen med att vara anonym är att kunna skriva helt hämningslöst. som det är nu har du ingen aning om vem som har sett din rätta identitet.



jag var ett pucko i början av min blogghistoria och gav min bloggadress till några vänner och det ångrar jag idag - det hade varit kanon att vara helt anonym.

2008-05-24 @ 19:30:16
URL: http://blommaland.blogspot.com/
Postat av: A.

Jag förstår att du vill sluta blogga, eftersom hm...allting. Men gör inte det, snälla. Du är en del av min vardag. Fattar inte grejen med att ge ut din bdb ? Du ville vara anonym, jag fattar inte folk kan acceptera det. Asså oh, förlåt. Men vet inte vad jag ska säga.

Men en sak: Snälla, sluta inte blogga.

2008-05-24 @ 19:43:07
URL: http://annizh.blogg.se/
Postat av: fd. thisisformee

Neej inte sluta blogga!! du kan få reda på vem det är som skicka de kommentarerna, gå in på ip-adress.com och skriv in ipt..Så jävla lågt av den personen som gjorde så!

2008-05-24 @ 20:04:21
URL: http://unpretty.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Usch, det var jävligt fittigt gjort av den här idioten att avslöja dig. Jag hoppas (VILL) inte att du ska sluta blogga, du är bland dom få bloggar jag läser varje dag och förlåt, men jag gick in på din bdb och såg dig. Du ska veta att du är otroligt VACKER och jag att jag önskar att jag hade ditt utseende!

Och om du tog illa upp över min kusins inlägg (Alexandra) så hoppas jag verkligen att du ser det positiva i situationen för du är verkligen galet vacker!



så ännu en gång, sluta inte blogga! Jag bokstavligen älskar din blogg och har följt den sen februari i år. Keep ut the good work, Faker.

/ Rebecka

2008-05-24 @ 20:17:25
URL: http://beckaw.webblogg.se/
Postat av: A

Snälla J, du får inte sluta blogga. Du anar inte hur mycket inverkan du har haft på så många tjejers liv, jag vet inte om det har varit bra eller dåligt men genom att ha läst din blogg har jag lärt mig att inte skita i om mina kompisar säger att de mår dåligt, är ledsna osv. Det är många som missar dessa små kommentarer och tror att kompisen bara säger något sådant men det kan ligga något djupare i det.. Jag har läst din blogg länge nu och jag har lärt mig så mycket, du har liksom peppat mig (inte till sjukdomen anorexia) till att fortsätta. Som när du och J gjorde slut, du försökte gå vidare och det liksom "touched my heart" eller vad man nu kan säga. Herregud, jag håller nästan på och gråter här när jag skriver, för dina "problem" får mig att tänka på mig själv såå otroligt mycket. Jag har många gånger fått höra från mina kompisar att min blogg är deprimerande och får en att bli ledsen etc. men det är väll kanske för att det lite reflekrterar det jag känner inuti mig. Snälla, fortsätt ge (mig åtminstonde) lite stöd genom att kanske börja en ny blogg. Lite som en nystart kanske. Många har ett yttre skal som är motsaten till vad som finns där inne. Nu tänker jag inte vara rädd och skriva försiktigt bara för att jag vet att jag har kompisar som troligen kommer att läsa det här (+min kusin som tipsade om dig), men jag mår, seriöst, inte bra. Det är otroligt mycket som händer i mitt huvud just nu, jag trodde att det bara var en period och någonting alla tonåringar gick igenom men när det inte försvann, då blev jag skitskraj. Genom att ha läst din blogg har jag liksom inte känt mig så ensam.. Okej okej, nu tänker jag sluta skriva för allt jag skriver låter så himla kliché , men tyvärr är allt sant.



Gör det bästa du kan av det gumman, du klarar av allt.

2008-05-24 @ 20:20:06
URL: http://Alexandraa.devote.se
Postat av: A

Ännu en gång, skrev ett inlägg om dig i min blogg.

2008-05-24 @ 20:35:18
URL: http://Alexandraa.devote.se
Postat av: Hannah

Det var jag som skrev din bloggadress en gang i kommentarerna pa bilddagboken, och jag ar uppriktigt ledsen for det - men jag angrar mig inte. Vet du hur manga ganger jag last dina inlagg och onskat att jag kunde gora nagot sa att du kunde fa hjalp? Det kanske skulle vara hemskt i borjan att fa hjalp, men pa lang sikt ar det ju det enda sattet att bli nagolunda lycklig.. jag ar ledsen for att jag la mig i ditt liv, (fast det var inte jag som skrev kommentarerna pa bloggen, vilket du kan se pa IP-numret) det borde jag inte ha gjort. Men du behover hjalp.. och du kan fa det.

Jag gillar din blogg, och jag hoppas att allt fixar sig.

2008-05-24 @ 20:45:16
URL: http://uglies.blogg.se/
Postat av: En

Du var ju faktiskt riktigt söt!

Lite mindre smink och lite mer kött på kroppen och du hade utan tvekan varit riktigt populär, hoppas det vänder för dig!

2008-05-24 @ 23:12:02
Postat av: xXx

Oh vad man blir trött på sånt. Hade själv stängt ner min blogg direkt om den "kom ut", trotts de hoppas jag du fortsätter. Tycker verkligen om din blogg. Men man blir jävligtförbannad att folk inte kan visa lite respekt!

2008-05-25 @ 00:22:03
URL: http://sexdrugsanddancing.blogg.se/
Postat av: ANA

snälla sluta inte blogga :/ läser din blogg varje dag, behöver den verkligen. vet inte riktigt vad jag ska säga, bara sluta inte blogga.

2008-05-25 @ 00:58:41
Postat av: Anonym

Låt folk vara. De har ändå inget bättre för sig.

2008-05-25 @ 04:00:11
URL: http://iitch.blogg.se/
Postat av: Johanna

sluta verkligen inte blogga! det är så många som läser din blogg varje dag (som jag) och verkligen ser upp till dig. det var jävligt fittigt rent ut sagt av den personen som la ut din bdb, och förlåt man jag kollade. och du var såå vacker asså serisöt :O jag och såååå många andra skulle verkligen vilja se ut som dig..

aja det jag ville säga var bara att jag hoppas verkligen inte att du slutar blogga. det skulle bli så otroligt trist. man känner sig inte så ensam när man läser din blogg.

du klarar det. som du alltid gör (:

puss&kram! <3

2008-05-25 @ 12:25:49
Postat av: E

du får inte sluta blogga, jag läser din blogg dagligen och den är underbar, idioterna/idioten som gjorde det verka inte ha något liv.

2008-05-26 @ 12:24:02
URL: http://insiiidemyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0