söndag


Förlåt om jag gjort några av er oroliga för att jag inte bloggat, men ni vet ju att jag är dålig på att blogga under helgerna =)

Jag kom faktiskt nyss hem ifrån B där jag har varit hela helgen. I fredags var vi så trötta att vi bara kollade på film hela kvällen. B hade inget onyttigt hemma så jag slapp undan allt sådant, tur! :D I går så var vi i stan och shoppade, jag köpte en piké och en tunika. Sen på kvällen så var det lite fest hemma hos B. Jag drack alkohol för första gången på ganska länge eftersom jag och J inte är tillsammans längre (hade ju lovat honom att inte dricka). Hade det faktiskt riktigt trevligt och killen som sa till J att låta mig vara ifred var också förbi en runda, men stack efter ett tag med sina kompisar. Hann i allafall prata lite med honom, han är söt! =)

Jag mår inte jätte bra idag men jag ska ändå ut och jogga om en liten stund, måste förbränna alla förödande kalorier jag har fått i mig iochmed att jag drack igår. Alkohol innehåller läskigt mycket kalorier... Usch.

Kommentarer
Postat av: Fyr

Bra bra faker, du hade mig riktigt orolig:D

2008-05-18 @ 18:03:45
URL: http://fyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0