söndag

Jag la ifrån mig kokboken igår. Men senare gick jag ner i köket och kollade igenom alla skåp och hela kylskåpet. Men jag lyckades övertala mig själv att bara ta ett äppel och sedan gå och lägga mig. Idag mår jag ganska bra, har precis druckit lite buljong med massor av cayenne peppar i för att öka förbränningen. Ganska gott faktiskt, fast det känns flottigt och onyttigt så är det nästan inga kalorier, tur det! Jag ska ta en dusch sedan ska jag faktiskt ut och jogga med J. Sedan måste jag ta itu med lite skolarbeten som jag skjutit upp... Det är ett helvete att skolan alltid ska bli lidande av den här vikt hysterin...
Ännu en bild på vackra Snejana


Kommentarer
Postat av: A

Man borde inte få några läxor helt enkelt :) fatta vad skönt det skulle va då

2008-05-04 @ 13:13:31
URL: http://thinforthewin.blogg.se/
Postat av: p

Starkt jobbat av dig!

Du och J verkar så söta tillsammans, jag blir riktigt avundsjuk;)

Ha det bra

2008-05-04 @ 13:29:44
Postat av: anonym

skriv gäärna mer peppande på hur man håller sig smal och ord till varför man inte borde äta massa snusk.... behööövs! ;)

2008-05-04 @ 16:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0