stan

Hej.
Jag åt inte ett äpple utan köpte istället en cola zero inne i stan och har nu ätit gurka, räkor och knäckebröd. Jag köpte ett par tygskor (vita), ett grått långt linne och en scarf. Nu vet jag iallafall vad jag ska ha på mig imorgon när jag träffar A. Fick ett sms från honom när jag var inne i stan.

"Tjo snygging, såg dig passera mcdonalds, men vågade inte hälsa (a) Vi ses imorgon väl? ;)"

Vågade inte hälsa? Haha, alltså jag förstår mig inte på den här killen. Sen när är han blyg liksom?

Men nu ska jag göra situps, duscha och sova. :)

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: omfgroflmfas

nån som är lite små FAT här:F:F:F

2008-05-29 @ 21:07:40
Postat av: E.

hahah A verkar skitzo :p

2008-05-29 @ 21:11:54
URL: http://makemethinner.blogg.se/
Postat av: Anonym

A kan köra upp en tomat i rektum!

2008-05-29 @ 22:28:02
Postat av: Anonym

Jag vet inte hur många situps du gör eller om du BARA kör situps men jag har ett råd. Gör lika många rygglyft(eller något annat som tränar ryggen) som situps för annars så kommer du bli helt krokig i ryggen. Jättestark i magen och mindre stark i ryggen. Mage och rygg är antagonister, två muskler som jobbar tillsammans och behöver därför vara jämnstaka. Tänk på det. Det är värt det :) Lycka till. Och fortsätt att vara lika målmedveten tjejen :) jag beundrar dig

2008-05-29 @ 22:36:56
Postat av: Cornelia

han är jättekonstig haha!

2008-05-29 @ 23:02:58
URL: http://theparty.blogg.se/
Postat av: Esmeralda

När man inte äter något på mer än 3 timmar så hamnar man i svält-tillstånd och bildar mer fettceller. Så det är bättre att äta ofta. bara så att du vet :)

2008-05-30 @ 11:24:28
URL: http://the411.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0