Syster <3

Har köpt massor av härliga saker :) Lite kläder och ohyggligt mycket småsaker och underkläder. Kan dock inte få J ur mitt huvud. Jag är så arg på honom! Hur kan man bete sig som han gjorde emot mig? Jag har inte heller varit perfekt, men han ska fan inte vara arg på mig för att han har varit otrogen! Åh. Killar alltså!

Åt fil med kanel och äppel idag till frukost. Syrran gjorde det åt mig :) Älskar verkligen henne, idag så tog hon fram kläder till mig, satte på min plattång (haha, hon såg hur mitt hår såg ut ;) ), skrev ut en uppsatts som jag skulle lämna in idag och gjorde frukost till mig. Medans jag fick ligga i sängen och morna mig lite och titta på tv. Hon är så snäll! Hon vet verkligen hur hon ska få mig på gott humör nu när jag är lite deppig. Förvånar mig att hon inte gjorde någon fet frukost som typ vitt rostat bröd med marmelad på. På stan var jag och B på mcdonald's jag beställde en cola light när hon hade gått och satt sig så att hon inte hörde att det var light. Jag vet, jag är paranoid, hon borde ju inte misstänka något bara för att jag dricker lightläsk. Men man måste vara försiktig.

Kommentarer
Postat av: A

Vilken härlig syster du har.

Jag vet, man blir paranoid, liksom alla kan ju välja lightläsk om man vill utan någon större anledningen egentligen. Vissa tycker ju till och med att det är godare. Men man känner liksom att man typ "avslöjar" sig.

2008-05-08 @ 07:33:03
URL: http://thinforthewin.blogg.se/
Postat av: Yesterdaygirl

Vilken underbar syster.

Det är väll okje att vara paranoid. Man kan inte vara säker nog. Jag döljde inte mitt tålstånd så väl, så gissa vem som har problem nu... Men light läsk är faktiskt något normalt, det finns många som föredrar det. Tror inte riktig att någon börjar tro att man har ätstörningar för att man dricker light läsk faktiskt.

2008-05-08 @ 10:16:48
URL: http://yesterdaygirl.bloog.se
Postat av: Anonym

aaww, vilken gullig syster!!! vad bra att ni tar hand om varann!

2008-05-08 @ 10:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0