tisdag

Hej, kom hem precis och tänkte blogga lite eftersom det troligen inte kommer bli något mer blogginlägg idag. Kanske senare ikväll. Jag ska träna och plugga. Jätte tråkigt. Kanske äta lite selleri (äckligt!!!) och räkor om någon timme. Har ångest för att syrran var hemma idag när jag skulle äta frukost och jag var alltså därför tvungen att äta även fast jag planerat att inte göra det. Hatar när någon förstör mina planer, hela dagen blir störd då typ..

Glömde mitt engelska arbete i skolan idag så jag var tvungen att åka tillbaka dit för att hämt det. Kusligt tomt i skolan även fast klockan inte kan ha varit mycket över fyra, men iallafall när jag står där vid mitt skåp och rotar kommer A gåendes i korridoren. Tydligen hade han varit och snackat med sina spanska lärare om hans frånvaro typ. Jag suckade inombords när jag såg honom i slutet av korridoren och tänkte typ "Nu kommer han vara all over me, orka..." Men han kom bara fram och gav mig en kram och pratade helt oskyldigt en liten stund, avslutade med ännu en kort kram och "vi ses på fredag va? ;)" Haha, vet inte riktigt vart jag har honom alltså. Men jag ger honom en chans. :)

Nu ska jag ut och jogga, ensam, skönt faktiskt.


Kommentarer
Postat av: E.

hatar också nnär mina planer försttörs angående maten..



dryg A. verkar vara :p hah men ge han en chans :D om han är en idiot går han ju att dissa ;)

pusss

2008-05-27 @ 20:39:53
URL: http://makemethinner.blogg.se/
Postat av: Anon

http://www.flashback.info/showthread.php?t=682579

2008-05-27 @ 20:51:54
Postat av: C

Gissa var jag hittade bloggen.

Måste bara säga att dina matvanor verkar sjuka,

träna mycket och äta nästan inget.

Hoppas du fattar att det inte är nyttigt hur du än vill se ut. Stämmer det som står på fb så borde du seriöst vara orolig. det ger ett bmi på 13,1. och att ingen skulle ha märkt det är ännu mer skrämmande. come one du vill inte sluta med att bli intuberad på ett sjukhus.

Hoppas det löser sig och att du inser att det inte kan vara nyttigt. mvh //C

2008-05-27 @ 23:14:51
Postat av: faker

c: jag är faktiskt inte 170 cm lång. Men thanks for your concern. :P

2008-05-27 @ 23:33:04
URL: http://faker.blogg.se/
Postat av: L

Alexandra är så jävla dum i huvudet!

Det är DITT Liv, inte hennes.

Hon borde inte lägga sig i sådär!

Ifall du inte vill berätta så visst, det är ditt val! Hon kan ju inte ändra på det genom att lägga ut det överallt!?

Dålig stil somfan!

2008-05-29 @ 16:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0