tjock = ful

Alltså. Det spelar ingen roll hur ansiktet ser ut, så länge man är tjock räknas man som ful. Kom igen, erkänn, jag är inte den enda som tänker så. Det vet ni. Jag vet nog att några av er håller med mig ;)

Har tränat, ätit gurka och pluggat idag. Ska hoppa in i duschen nu sen försöka sova =) Mår förvånansvärt bra idag. J är nästan glömd. Klart jag saknar honom lite, klart jag är arg på honom. Men man ska inte lägga ner energi på oviktiga människor. Föresten så betyder ju det att jag inte ska lägga ner energi på feta människor heller....

Kommentarer
Postat av: hannistyle

håller med dig! fast jag kanske räknas som fet i dina ögon :p hah.

fast nu säger ag ju inte att jag är snygg heller=)

2008-05-12 @ 23:02:24
URL: http://hannistyle.blogg.se/
Postat av: A

Nej, jag håller faktiskt inte riktigt med dig. Visst jag tänker så om mig själv, att så länge jag är tjock är jag ful och när jag blir smal så kommer jag bli snygg och så vidare...

Men på andra människor så tycker jag att man kan va tjock men se bra ut i ansiktet. Jag tycker att det också handlar mycket om hur man "bär upp sin kropp och sitt yttre" Det handlar mycket om självsäkerhet och självförtroende. Om man själv trivs med sitt utseende så tror jag att det speglar av sig och därmed så utsrålar man bra energi som gör att man tycker att personen i fråga ser bra ut.

Hmm, det kanske blir lite flummigt men det är i varje fall min åsikt :)

2008-05-12 @ 23:05:42
URL: http://thinforthewin.blogg.se/
Postat av: M

Till viss del kan jag hålla med dig.

I allmänhet så är tjocka människor fulare men bara för att man är tjock behöver man inte nödvändigtvis vara ful.

Det ser iaf helt klart ohälsosamt ut att vara tjock.

2008-05-12 @ 23:31:03
URL: http://eastofme.blogspot.com
Postat av: Ana

Du är stark bruden. Du klarar dig så bra utan honom. Och komihåg: En mindre person vid din sida och du är lättare eller hur?



Det är svårt att glömma någon, men du fixar det. Försök att radera bort allt som har med han att göra.



You can do this, and we are on your back and pushing you up!!



Din blogg är älskvärd!

2008-05-13 @ 02:35:33
Postat av: Sanna

Karma > Dig.



Som man bäddar får man ligga.

2008-05-13 @ 07:40:26
URL: http://skinfiol.blogg.se/
Postat av: Sara

Säg att du inte menar att tjocka människor är oviktiga?

2008-05-13 @ 12:18:42
URL: http://saranonstop.blogspot.com/
Postat av: Josie

Nja jag håller inte fullt med. Jag vet en tjock, fett irriterande bitch som tyvärr är jättesöt i ansiktet. Önskar hon var ful som fan, men inte då :/

2008-05-13 @ 12:58:06
URL: http://thejosie.devote.se
Postat av: Lisa

Are you for real?

Jag är inte tjock eller ful. Men jag anser att det vackra OFTA kommer från det inre. Sånt lyser igenom, även om det är en klyscha så är det sant. Jag vet en massa kraftiga personer som ser tusen ggr bättre ut än många smala i ansiktet.

Hoppas att du växer ifrån det här svammlet.

2008-05-13 @ 14:10:39
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/
Postat av: Anonym

faker menar säkert att feta människor är oviktiga i HENNES värld. och det har hon väl absolut rätt att tycka!



jag känner inte så många fula personer, när jag tänker efter. de fulaste jag vet har en elak insida...så det kanske stämmer att skönheten kommer inifrån. men så finns det ju bildsköna personer som kan vara hur elaka som helst och de är snygga ändå - på ett ganska ytligt sätt.

2008-05-13 @ 14:36:40
Postat av: Mija

Fast om jag ska vara ärlig så är jag hellre tjock och har ett oemotståndligt vackert ansikte än en smal kropp och ett fruktansvärt fult ansikte.



Fett kna man ju alltid träna bort men det är inte lika lätt att träna bort en krokig näsa....

2008-05-13 @ 14:53:17
Postat av: Anonym

tänk om man var både ful och fet. hemska tanke.

2008-05-13 @ 15:28:21
Postat av: Alexandra

Uppmuntrar du folk att ta efter ditt beteende ?

2008-05-13 @ 17:52:41
URL: http://jalusi.blogg.se/
Postat av: Berra

J kanske dumpade dig för du är för äckligt smal? han kanske vill ha någon tjej han inte är rädd att bryta en arm på, bara man håller handen på stan? Du border seriöst söka hjälp för det är fan sjukt att skippa maten. Man blir faktiskt snyggt smal om man tränar samtidigt som man äter bra mat. Om du inte äter men endå tränar så förtvinar man och ser sjuk ut. Du skulle säkert se jävligt bra ut om du åt samtidigt som du tränade och fick på så sätt en snygg figur med lagomt med muskler.

2008-05-13 @ 18:06:37
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: Anonym

känner en tjej som är tjock och som är hur fin som helst i ansiktet =)

2008-05-13 @ 18:24:14
URL: http://haardrain.blogg.se/
Postat av: men GudGudAmen

dagens pris för den absolut mest medkännande personligheten går till:



berramagnusson.blogg.se



grattis, du vann en lobotomi. du kan hämta den i Moskva.

2008-05-13 @ 18:45:06
URL: http://blommaland.blogspot.com/
Postat av: Saaas

Ghaaa faker är du en fejk eller ? Seriöst tjockisar är söta. Se på alla knubbigar sälar till bejbisar! Tyckar du att dom är fula och äckliga ? Neeej de tycker du inte. Jag tror du är avis på dom som ser mänklsiga ut och har lite hull på kroppen om det var tänkt att människan skulle vara smal som en sticka och inte äta skulle ingen ha uppfunnit potatisen till exampel. Jag trodde uppbrottet från herr J skulle få dig och vakna ur denna trots mot mänskligheten. Ta ett äpple för fan ditt hjärta kommer inte orka för alltid ska du tro. Det är därför vi äter.

2008-05-13 @ 18:53:25
URL: http://farmorsara.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med dig FAKER, inga tjockisar är fina...allt fett förstör lix

och Saaas: jag tror inte hon syftar på BÄBISAR och vaddå skapt och skapt alla är olika vissa är helt enkelt byggda till att se ut som 'stickor' och vissa är kraftigare, men ingen är skapad till o vara FET=ohälsosammt.

2008-05-13 @ 19:15:20
URL: http://thisisformee.blogg.se/
Postat av: p

angående inlägget så håller jag med dig, helt och hållet.



Men annars, du har blivit liitte dålig på uppdateringen tycker jag;)

jag vill ha mera!

Kramar=)

2008-05-13 @ 19:26:00
Postat av: Sara

HAHA. Skulle ingen vara skapad till att vara fet? Det kan ju ligga i generna. Genious.

2008-05-13 @ 20:13:11
URL: http://saranonstop.blogspot.com/
Postat av: Sara

Och dessutom spelar det ingen roll om hon menade att feta människor är oviktiga för HENNE. Tänk om läkaren som räddar livet på henne råkar vara fet? Det går ju bara inte att resonera på sättet som hon och många andra här gör. Tänk ett steg längre för fan.

2008-05-13 @ 21:18:43
URL: http://saranonstop.blogspot.com/
Postat av: Fröken Wallenberg

Berra Magnusson har ett viktigt budskap som borde ta till dig. med betoning på sök hjälp. det är det det hänger på. Dina bekymmer har inte med vikt och fett att göra, det har det aldrig.

Postat av: Sara

Jag håller med totalt, är en människa fet missar man liksom det fina ansiktet. Däremot finns det många småmulliga människor som är jättesöta. Men du, jag tror att det är många som missar ditt fina ansikte också pga din kropp,ta hand om dig.

2008-05-14 @ 09:53:40
Postat av: camilla

Håller delvis med dej, Fast man blir inte heller automatiskt snygg bara för att man har en smal kropp.

2008-05-14 @ 11:35:58
URL: http://cvb.blogg.se/
Postat av: frida

det är helt förbjudet att kalla någon annan för fet, enligt alla. det är helt fel att tycka att tjocka människor är fula.. enligt alla.



men ändå är det helt okej att tracka på en som är smal?



det är en sjukdom förhelvete. anorexi är en psykisk jävla sjukdom. man får en snedpippad bild av verkligheten, svälter sig själv och anser att man själv (och alla andra) är fet(a) trots att man inte har ett gram för mycket på kroppen. det sitter i psyket.



vem trackar på schizofrena? vem trackar på cancersjuka? inte en kotte! för dom sjukdomarna är accepterade.. men det är inte anorexi.



jag tycker inte synd om faker en sekund ens. det är hon som har satt sig i hennes fitta sits. men att sitta och klanka ner på hennes liv, som om hon inte vore medveten om hennes sjukdom?! att dra in hennes ex-pojkvän för att det finns för lite annat att klaga om.. ja det är helt okej!



nä fyfan, jag blir bara irriterad av att kolla in här.



samtidigt blir jag irriterad av att faker inte gör något åt sjukdomen.. men jag har kompisar i liknande sits och det är rent utsagt jävligt synd om dem. jag själv har grymma fobier mot saker, som gör att jag inte klarar av att göra vissa saker längre. så jag vet mycket väl hur det känns att vara så rädd för något att man längre inte klarar av att leva normalt.



nu är ju inte jag rädd för fett, som faker, men fobi som fobi.



och hur mycket ni än försöker få henne att ändra sig.. så kommer det inte hända. jag tror bara att det triggar henne mer att fortsätta. så funkar jag med mina fobier.. och vem fan vill ändra sig för att andra ber om det? exakt.

2008-05-14 @ 15:20:37
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/
Postat av: AnnaP

Haha, håller så med dig. Fett gör ju en människa FUL. Att folk inte fattar det!

2008-05-14 @ 15:31:19
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Saaas

Bhaaaaaaa de är inte för oskull man hjälper svältande människor om kroppen var byggt för att inte äta och vara smal skulle man givetvis inte behöva mat, Nog fan är vi byggda mer för att feta. är man mycket underviktig ger hjärtat upp kan den dock göra om man är överviktigt också. MEN inte iallafall om man är lite rund kanske man får led besvär endast och de överlever man, Men om man inte får någon mat så är den ända utgången jaaa döden.

2008-05-14 @ 16:38:35
URL: http://farmorsara.blogg.se/
Postat av: M

Du skämtar väl? Säg att du skämtar.

2008-05-14 @ 20:58:30
URL: http://shelthea.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh herregud, du börjar ta mig fan gå mig på nerverna. Skriv va fan du vill om dig själv o dina jävla matvanor. men att sitta o säga att man e ful om man är tjock även om man har fint ansikte. O DU ÄR SÅ SJUK! jag hoppas du inser ngn dag att det finns folk som kanske är större och läser din blogg. som blir sjuka precis som du PGA sånna som dig. och nu menar inte jag folk med ätstörningar. Belive me. du verkar ha mer problem än så..jag har många vänner som har anorexi, bulimi u name it. O jag har ta mig fan aldrig varit med om ngt liknande. inte fan hör det till anorexi, att hata tjocka, fula människor. man har en otroligt sned och sjuk bild till sig själv. börjar undra om inte du behöver hjälp med mer än bara maten, det du skriver e fan inte friskt. Å du jag blir inte ofta arg men just nu är jag det. Jag är inte smal! men en sak ska jag säga dig. att jag är mkt hellre tjock med ett vackert ansikte. Än smal med ett mindre vackert ansikte. fortsätt tryck ner dig själv tjejen, men åååhh lägg av med att trycka ner andra. du beter dig som vilken jävla mobbare som helst. tänk på det! unbeliveble. väx upp och ta tag i ditt liv för fan!

och om du undrar varför jag inte skriver min blogg adress är det för jag ser helst att du inte skriver ngt svar. vill helst inte veta av dig alls. du ska bara veta hur mkt du kan göra folk illa genom att skriva som du gör. var är ditt samvete egentligen? egot måste vara rejält stort på dig ändå måste jag säga. ah nu har jag äntligen lugnat ner mig, ah du hade bra du.. herregud! du är helt jävla otrolig.

2008-05-14 @ 23:48:31
Postat av: Anonym

det är en fet snubbe som vill dejta mig. men jag undviker honom. jag vill inte synas med honom offentligt för han är så fet. tyvärr känner jag så..tycker liksom att jag kan få nåt bättre än ett fläskberg som ingen annan vill ha.

2008-05-15 @ 11:10:05
Postat av: sofia.

okej, tack så mkt. jag är fet, men jag känner mig inte ful för det. KROPPEN spelar ingen roll!

2008-05-19 @ 22:13:15
URL: http://metrobloggen.se/zchnullmundsheting

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0