torsdag

Ojoj vilken diskussion det blev om bilden i inlägget nedan. Alla har olika smak, så är det bara. :P Jag tycker iallafall att hennes armar är galet snygga. :)

Idag ska jag in till stan och leta efter skor hade jag tänkt. Sen blir det säkert lite mer än skor som följer med hem, blir ju alltid så. :P Men det är alltid roligt. Om jag hittar något som passar min äckliga kropp... fett fett fett.

Imorgon ska jag ju träffa A. Haha, hm, vet inte riktigt om jag vill eller inte. Skulle nog hellre varit hemma och latat mig. Eller inte? Men det kanske blir trevligt ändå. :D

Föresten har jag inte ätit något än idag (!). Känns lite farligt att gå runt bland affärer med massor av pengar när jag är så hungrig, jag kan ju bara sticka in på ICA och köpa något. :P Kanske ska ta ett äpple innan jag sticker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0