oh my god....

Hej, jag har fortfarande inte ätit något men det kan jag göra senare, jag är ändå ensam hemma, som vanligt.

Först vill jag bara säga än en gång att ni är underbara, alla kommentarer var jätte söta, men en värmde som mest. Det var Alexandras. Kändes bara att jag behövde säga det eftersom jag kanske verkade lite fientlig i inlägget "så jävla ledsen". Men nu vet du gumman. =)

I allafall: I går så var det en minst sagt annorlunda kväll. Jag vet inte om det som hände var positivt eller negativt... Det var i allafall väldigt roligt att det var så mycket folk där som vi kände trots att jag inte riktigt har koll på vad A är för någon kille. Jag blev full, för full. A var väldigt närgången och drog hela tiden ner mig i hans knä när jag försökte resa på mig. Jag känner mig verkligen inte bekväm när jag sitter i nägons knä, dom känner liksom hela min vikt... Jag känner mig så stor och tung då, som om jag mosar den jag sitter på. Vi strulade i allafall tillslut och det var väl... mysigt. Ärligt talat har jag inget emot A, han ser bra ut och är rolig och snäll... Men jag är helt enkelt inte intresserad av någon överhuvudtaget just nu. När ni läst klart detta inlägget kommer ni förstå varför jag är så tveksam vad det gäller honom. Senare gick de flesta ut och A drog med mig i bara jeans och t-shirt. Så jag hade inget annat val än att stå insnurrad i han och hans jacka runt alla som stod och rökte. Usch, jag hatar cigarette rök. Så, där står jag med hakan på A's axel och plötsligt möter jag J's blick där han står och töntar sig med sina jobbiga kompisar. Han såg uppriktigt sårad och chockad ut när han såg mig, och jag skämdes såååå... Som om jag var skyldig till något. Som att jag inte borde ha gått vidare och hålla på med nya killar. Men det gör jag ju inte, det är A som håller på med mig. B (som jag gick till festen med) blev i allafall irriterad på att jag bara stod med A så hon gick hem. Jag ville följa med henne för jag fattar hur det känns när jag har släpat med henne till festen och så lämnar jag henne för en kille typ. Men A tjatade om att han ville ha kvar mig och drog in mig i huset igen. Där börjar han fumla med min gylf och jag fick panik. Jag ville verkligen INTE något med A. Så jag skrattade bara lite och sa något i stil med "Så roligt ska vi inte ha" A blev irriterad och frågade vad jag menade med det och började tjata. Hur osexigt är inte det på en skala? I allafall så sa jag tillslut att jag hade mens och han accepterade det besviket. Det blev pinsamt tyst och precis när jag funderade på om jag skulle gå hem så sa han det dummaste jag hört.
"Men du... Kan inte du suga av mig?"
Där sitter jag illamående och snurrig med en kille som jag knappt känner och han frågar mig det. Jag ville faktiskt skratta åt honom men jag sa bara: Nej, jag måste gå hem nu. Vet ni vad han gjorde då? Han reste sig upp (jag hade hunnit resa mig upp vid det här laget) kramade om mig, pussade mig på munnen och frågade "Ses vi snart igen?"
Jaaaaa, svarade jag automatiskt. Så gick jag.

Jag fattar fortfarande inte att det är sant. A är ju inte riktigt klok. Men ändå sååå söt. Om han inte varit så gullig mot slutet hade jag troligen redan bestämt mig för att aldrig mer prata med den kåta idioten. Det känns som om jag går rätt in i någon slags fälla med honom. Alltså att han playar mig eller något, och trodde väl att han skulle scoore:a igår kväll om jag var tillräckligt full.

Måste bara säga att sånt här är verkligen inte vanligt att det händer mig. Alltså att någon kille frågar mig om jag vill suga av honom och att jag överhuvudtaget håller på så mycket med killar. Helt ärligt har jag aldrig varit särskilt intresserad av killar, jag har min träning och min mat att koncentrera mig på och J måste vara den första killen som verkligen betydde något.

Nej, Pappa och hans flickvän kommer tydligen hem om 40 minuter så jag måste sluta nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

scary kille... tkr han verkar vara liiite för på :P

2008-05-25 @ 17:58:04
Postat av: Camilla

jag tkr inte att du borde träffa honom igen, han låter som en som bara vill knulla sen dra.. puss, läser din blogg troget ;)

2008-05-25 @ 19:51:57
Postat av: Anonym

mm, han verkar skum...skulle sätta en miljon på att han kommer att köra samma sorts grej som det förra puckot gjorde, passa dig för det där mönstret - din glada o trevliga yta får dem att tro att du är så himla gullig o medgörlig.

2008-05-25 @ 19:55:50
URL: http://blommaland.blogspot.com/
Postat av: Enjoy

Man behöver väl inte vara någon raketforskare för att förstå att det enda han vill är att komma innanför byxorna på dig? En kille med respekt som va uppriktigt intresserad av DIG och inte dig naken skulle aldrig be om en avsugning på det där viset.

2008-05-25 @ 20:01:40
Postat av: J

jaa han verkar lite som en player. men det kan ju också vara så att eftersom han inte känner dig så vet han inte riktigt vad han ska göra för att få DIG att gilla honom. han vill visa att han gillar dig bara genom att gör så för att han inte vet hur han annars skulle visa det (; fast vem vet.. du kanske borde lära känna honom bättre innan ni gör nått "mer" :P hehe

<3

2008-05-25 @ 20:47:55
Postat av: Anonym

jo, det är fint- när en kille inte vet hur han skall bete sig så beter han sig som ett svin, eller? de oslipade diamanterna är bara en myt, tjejer! sitt inte och vänta på att de fina sidorna skall komma fram - säg istället "jag tar inga renoveringsobjekt,honey, get the fuck out of here".

2008-05-25 @ 21:41:41
URL: http://blommaland.blogspot.com/
Postat av: xXx

Omg han låter som en riktigt idiot.

2008-05-25 @ 21:48:41
URL: http://sexdrugsanddancing.blogg.se/
Postat av: E.

Men guuud vilken idiot.

Fast jag måste säga att jag tyckte det var rätt åt Jens att se dig med en annan :P sköt om dig <3

Vi läsare dömmer dig inte

2008-05-25 @ 21:54:51
URL: http://makemethinner.blogg.se/
Postat av: Theressss

läser nästan aldrig långa inlägg! men kunde verkligen inte sluta läsa! du skriver så att man blir intresserad! skön blogg dessutom! ha deeee fint

2008-05-25 @ 22:07:37
URL: http://therestefanie.blogg.se/
Postat av: Cornelia

oh jobbig kille! Svårt att att han är snäll men ändå så konstig då vet man ju inte vad man ska göra.. Vad bra att du inte ska sluta blogga, har läst din blogg så länge jag kan minnas så det skulle vara synd. Om du fortfarande är orollig för att ngn du känner skulle ha hittat hit så kan du lösenordsskydda den ett tag, som du gjorder förut. Aja hoppas det är bättre me dig! Kram

2008-05-26 @ 13:09:43
URL: http://theparty.blogg.se/
Postat av: Amanda

usch jävla fjortis gå och häng dig

2008-05-26 @ 14:00:31
Postat av: melissa

haha A verkar ju fan helt bäng :P erller..inte särskilt romantisk iallf.. (;

2008-05-26 @ 16:06:55
URL: http://journeyintothin.blogg.se/
Postat av: EvE

speaking by experience...såna där killar ska man "hålla kort". speciellt om man kanske har lite svårt med att vara helt tydlig med vad man tycker känns helt okej. annars sitter man kanske där sen o har gjort mer än man ville men killen "är ju söt efteråt" så man kan inte riktigt vara sur på honom heller...:/ ta hand om dig gumman och var försiktig med den där A.

2008-05-27 @ 01:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0