teater

Idag var vi på teater med skolan och gissa vem som hamnade bredvid mig? A. Jag har fortfarande inget som helst intresse av honom men visst ser han himla bra ut. Han var väääldigt närgången och pratade med mig hela tiden. Han ska tydligen på fest på lördag hos någon och tyckte att jag skulle följa med. Hmm, får tänka på det, kanske kan tvinga med mig B eller någon. =P

Nu ska jag ut och gå en rask promenad, ensam denna gången. Men det är skönt, jag känner att jag behöver tänka lite.. A är fast som ett plåster och folk börjar snacka, jag och J var ju faktistk tillsammans för inte så längesen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, jag vill bara skrika:

Get over him!

J är inget att ha ifall han beter dig så.

Men det är ju inte lätt, att bara radera och gå vidare!

2008-05-21 @ 22:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0