Tisdag

Idag var jag i skolan. Fick tillbaka ett gammalt NO prov, MVG! Mamma är för ovanlighetens skull nöjd med mig, dessutom är det ännu ett bevis på att ätstörningar inte har något med iq:n att göra. =)

Träffade han A idag i skolan, han är ganska rolig, lite obehaglig bara. Lite för på och flörtig eller hur jag ska beskriva honom. Jag är ju inte särskilt intresserad av honom men jag behöver ju inte vara otrevlig för det, eller hur? =P

Ska faktiskt ut och jogga med B om en liten stund, alltid roligare att träna när man gör det tillsammans med någon. Kanske inte just jogga dock, då är det härlig musik i öronen som gäller...

Mamma har gjort en härlig sallad. Utan dressing, så jag kan äta utav den. =D Roligt att faktiskt kunna äta något av det hon lagar... Är på gott humör idag som kanske märks? Haha, blir nog ett till inlägg sen när jag kommit hem och duschat.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

kul att du mår bättre!

2008-05-20 @ 21:27:45
URL: http://theparty.blogg.se/
Postat av: mat

Härligt att höra att du mår bra :D

2008-05-21 @ 12:28:28
URL: http://blodpuddingochfiskbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0