vittbröd...

J försökta prata med mig idag i skolan. Jag blev uppriktigt irriterad på han, när han la sina händer på mina axlar och tittade mig i ögonen så kände jag mig nästan äcklad. Helt otroligt. Så skönt. Han envisades med att försöka hålla kvar mig. Så kom det fram en kille som jag bara sett några gånger i skolan och praktiskt taget aldrig pratat med och sa till J att lämna mig ifred. Så gullig! Haha =) Så blev tyst och gick, haha.

Idag har jag ätit VITT BRÖD. Bara en bit. Det är mest luft.

Men usch, vem försöker jag lura? Det finns inget positivt med vitt böd. Jag är så dum. Jag hettsåt det nästan. Jag hade inte ens något på det, jag rostade det inte. Jag höll nästan på att kvävas av det, jag borde spottat ut det och tagit ett knäckebröd istället.. Det är så mycket man borde. Jag är misslyckas. Jag lyckas aldrig göra det jag borde. T.ex så borde jag träna nu men jag sitter här och latar mig, jag kan verkligen känna hur jag växer. Min mage är svullen. Tjock, tjockare, jag.

Kommentarer
Postat av: Becka.

vet du... du har inte alls förträngt J, det är bara något du önskar. vette fan vad man gör åt sånt, men kämpa på och lycka till med honom, eller något :P

2008-05-13 @ 23:27:56
URL: http://rebeckaericson.blogg.se/
Postat av: fanny

varför använder du ordet hetsäta? en ynka skiva bröd är knappast något att kalla hetsätning... då har du helt fått ordets betydelse om bakfoten!

2008-05-14 @ 15:29:48
Postat av: Josie

Du jag hetsåt typ 5 mackor idag så din lilla skiva var ingenting gumman !

2008-05-14 @ 16:03:14
URL: http://thejosie.devote.se
Postat av: Saaas

Alltså¨va fan försöker du lyckas med ? De verkar fan som om du hatar dig själv. Vem tackar nej till en ost macka och sen glass också? Hmm hör av er om ni gör det så jag får fatta vad poängen är . Ghaaa gå och skaffa dig lite ego kärlek för faan

2008-05-14 @ 16:31:48
URL: http://farmorsara.blogg.se/
Postat av: josefin

Jag tycker det är bra att du har glömt honom, och jag tycker det är konstigt att han bara kan gå fram och ta i dig efter allt han sa den där kvällen och efter det sättet han behandlade dig på.. Fy för såna alltså.. kram josefin

2008-05-15 @ 00:14:28
URL: http://josszz.devot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0