ni är underbara

Jag blir så rörd av era UNDERBARA kommentarer. Ni ÄR underbara. Ni förstår inte hur ni lyfter mig ur mörkret med era fantastiska ord. Att JAG verkligen 100 % JAG betyder något. Den personen som bara ni har fått "träffa", ingen annan har någonsin fått en glimt av den personen jag är här. Nu när en del av er har sett hur jag ser ut och lite annat kanske ni kan förstå vilken slags person jag är utåt? Jag är inte alls som jag är i bloggen, jag är inte alls mig själv utåt.

Ni är fantastiska och jag är tacksam över att några av mina läsare förstår mig på ett eller annat sätt. Jag ska inte sluta blogga, jag lovar.

Jag har lite att berätta om, hände lite saker igår på festen... =P Men nu ska jag träningscykla lite, duscha och dricka lite buljong och äta ett äpple.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hoppas att mina ord gjorde någonting annorlunda? :P Men iaf. tack för att du fortsätter :)



<3

2008-05-25 @ 15:59:01
URL: http://Alexandraa.devote.se
Postat av: Anonym

Men, vi vill veta om festen nu!

2008-05-25 @ 16:02:44
Postat av: Annizh

Tack ! För att du inte slutar bloggar, verkligen tack!

Det uppskattas av mig och så många till!

2008-05-25 @ 16:46:13
URL: http://annizh.blogg.se/
Postat av: xXx

Skönt att höra

2008-05-25 @ 17:16:16
URL: http://sexdrugsanddacning.blogg.se/
Postat av: L

Bra av dig tycker jag. Jag tänker inte kolla upp din bildagbok, för den personen är inte den som skriver den här bloggen.

Eller har jag fel?



2008-05-25 @ 17:28:19
Postat av: Josie

Skönt att du inte slutar blogga. Det vore trist. Idioten som gav ut din bilddagbok sådär förtjänar en smäll på käften, men jag kan inte förneka att jag av ren nyfikenhet gick in på den och kollade. Du hade ju inte så mycket bilder på dig själv, men av de som du hade framstod du som en sjukt söt tjej. Väldigt söt!

2008-05-25 @ 20:12:23
URL: http://thejosie.devote.se
Postat av: Johanna

ååh guuuud så BRA att du inte slutar blogga. så himla kul eller vad man ska säga. skulle bli såå trist att gå in på datorn då (:

hoppas allt ordnar sig för dig och att inte nån av dina vänner kanske sett och jaa typ gör en så stor grej av det. puss

2008-05-25 @ 20:35:34
Postat av: Anonym

Yaay!

2008-05-26 @ 20:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0