Vaken

Nu har jag precis vaknat igen. Tråkigt. Jag hoppades verkligen på att få sova, LÄNGE. Helst tills imorgon. Jag lär sitta vaken hela natten nu, för jag är pigg. Pigg och hungrig. Men hela familjen har gått och lagt sig och smyger jag ner i köket vaknar dom och undrar vad jag håller på med. Så det är ett stort (bra) hinder. Sitter och funderar på vad jag ska äta imorgon, fil, knäckebröd, buljong, sallad, gurka, frukt? Jag får panik, det finns sååå mycket mat... Jag kanske ska äta något jag inte brukar äta? Jag skolkar imorgon och så kollar jag igenom hela köket efter nyttigheter. Jag ser faktiskt fram emot det.

Kommentarer
Postat av: L

akta så du inte hittar nått gott inte så nyttigt som du istället tar... typ. jag vet inte. nått onyttigt iaf.

puss

2008-05-18 @ 23:47:03
Postat av: Alexandra

Hjälp. Hur blir jag av med sötsuget?

2008-05-18 @ 23:51:00
URL: http://Alexandraa.devote.se
Postat av: Fyr

Har du någon gång prövat nutrilett comp tabletterna?

Någon som provat? Hur var dom isf? Kan jag hitta dom i vanlig mataffär, typ ica? Pris?

2008-05-19 @ 00:58:07
URL: http://fyr.blogg.se/
Postat av: Anonym

det här är en av de få proana-bloggarna som känns värd att läsa. det har ploppat upp hundratals proana-bloggar och de är alla likadana: en bild på nicole richie och så texten under "hjälp jag vill bli smaaaal till sommarlovet". fucktards.

2008-05-19 @ 16:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0