valborg

Hej på er :) Snart kommer bloggandet bli som vanligt för B ska nämligen åka hem imorgon. Valborg var kul, var hos en kompis till Bea med massor av härliga människor. Vad gjorde ni för något=

Har faktiskt sluppit undan godis och sånt under tiden hon har varit här, tills nu... Ikväll vill hon ha filmkväll med godis,chips och läsk. Visst, om vi har popcorn som INTE ÄR SMÖRPOPCORN så är det helt okej, och sockerfritt godis kan jag säkert smyga ner i påsen, finns ju lite sockerfritt på ica, läsken däremot.. Får hoppas att det löser sig.

Föresten så drack ju inte jag något igår. Om ni minns så lovade jag ju J att sluta med det. Han stöttade mig igår och drack inte heller något. Jätte gulligt av honom tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: p

haha 'tur' att hon ska fara!, nämen jag har saknat dina inlägg nu när du har varit lite off.
Ska bli trevligt att få lite mer uppdatering:)
Ha det bra!

2008-05-01 @ 19:00:48
Postat av: Anonym

vad bra att ni peppade varann att inte dricka!

xoxox

2008-05-01 @ 19:12:15
Postat av: A

Hur mycket (lite??) väger du nu egentligen? :/

2008-05-02 @ 11:40:41
URL: http://thinforthewin.blogg.se
Postat av: faker

P: Haha, gullig du är! =)

A: 38,4 idag ...

2008-05-02 @ 12:27:15
URL: http://faker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0