bitch!

Minns ni detta inlägget? -> big is NOT beautiful
Vissa blev lite upprörda minst sagt, men jag bara ORKAR inte bry mig om alla som säger att det finns sjukdomar som gör en fet och massa, det är ju ganska tydligt att jag syftar på de som faktiskt kan hjälpa det.

Men denna kommentaren gjorde mig bara så himla irriterad:
Postat av:

Du säger ju själv att du är fet, så varför slutar inte du existera?

Detta är kopierat ifrån inlägget som personen ovan kommenterat:
Jag menar inte att alla feta människor ska raderas från jordens yta, utan att alla feta människor borde träna och gå ner i vikt, SÅ ATT DE MÅR BRA.

Om man kommenterar ett inlägg som man knappt läst är man ju helt borta. Hata er som kommenterar taskigt anonymt, ni kan inte ens stå för vilka ni är.

Jag tränar, och går ner i vikt, så anonym, tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Josie

Usch, hatar anonyma bitchar som kommenterar så elaka saker. Fan håll käften om det inte passar liksom. Dessutom är det så fegt att vara anonym och inte kunna stå för det man tycker och skriver. De kan åtmistonde uppge namn. Bloggadress vore ännu bättre.

2007-11-23 @ 15:37:04
URL: http://jealousy.webblogg.se
Postat av: Clara

det är så sjukt töntigt att skriva så bara för att göra dig irriterade eller w/e och sen inte skriva sitt namn eller blogg eller vad som helst. jävla fega människa

2007-11-23 @ 17:36:08
URL: http://hipsters.blogg.se
Postat av: Molly

det är vetenskapligt bevisat att de med några extrakilkon mår bättre och håller sig friskare,
så det är väl snarare du som ska gå upp i vikt och sluta gnälla.. än att de bör gå ner i vikt.

2007-11-25 @ 20:20:56
Postat av: faker

molly: jag pratar inte om dom som väger "några kilo extra" utan sånna som är såpass överviktiga att de måste köpa annorlunda kläder osv. jävla korkad.

2007-11-25 @ 20:41:16
URL: http://faker.blogg.se
Postat av: Molly

De som handlar kläder på Big Is Beautiful-avdelningar är inte speciellt överviktiga, alls. Ta reda på fakta snälla, detta börjar bli patetiskt. Ät en macka så kanske du orkar tänka igen.

2007-11-26 @ 17:55:36
Postat av: faker

molly: Nehe, och det säger du för att du själv köper kläder från BIB avdelningar? hahaha.. Det finns ju upp till stl 46 lr 48 på H&M vad jag har sett och det är ju ändå "några kilo extra" så större kanske är liiiiite för mkt? :) Och det är du som är patetisk, du bara MÅÅÅSTE läsa min blogg och bara MÅÅÅÅSTE lägga dig i, har du inget liv? och du ska nog ta reda på lite fakta innan du ber en anorektiker att ta en macka som att det skulle lösa alla mina problem.

2007-11-26 @ 19:04:52
URL: http://faker.blogg.se
Postat av: Anonym

jag är mullig. jag mår bra.

2008-09-23 @ 12:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0